11 stycznia 2015

Azura

kontakt: PetParty (howrse)
Imię: Azura
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Żywioł: Śmierć
Patroni: Kronos i Nike
Cechy charakteru: Dla przyjaciół jestem miła, uprzejma, a dla wrogów jestem bezlitosna i niemiła. Jestem odważna, zwinna i uwielbiam noc. Niektórzy mówią, że mam schizofrenię... ale nie sądzę... nie ważne. Nigdy nie tracę humoru, a szczególnie gdy jestem z przyjaciółmi.
Cechy charakterystyczne: ma jedno oko błękitne drugie rude
Stanowiska: Strażnik
Historia: Jej mama Asina zmarła bardzo dawno Azura miała 11 miesięcy. Taty nie znała.Rodzeństwa nie miała. Po śmierci matki Azura błądziła bardzo długo, nigdzie nie mogła się znaleźć. Aż w końcu trafiła tu... do jej miejsca....tu poczuła że to jej miejsce...
Motto: "Po co żyć? Skoro nie ma dla kogo? Żyć aby żyć...umrzeć bo umrzeć."
Moce:
  *widzi dusze i słyszy
  *wchodzi do świata umarłych
  *wchodzi do świata snów
Umiejętności:
  *zwinna
  *szybka
  *przebiegła
Partner:  szuka
Zauroczony/a w...: Vincent
Data urodzenia: 23.09.2011
Talizman
Nora
Głos: Patty - Nie ma nas
Inne zdjęcia: 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz