7 grudnia 2014

Od Mixi do Bezimiennego

Poczułam jakiś dziwny ból głowy. Usiadłam obok pobliskiego drzewa.

- Hej! Nic wam nie jest? - Roswell patrzył to na mnie to na drugiego basiora. Bezimienny też nie wyglądał najlepiej. Wtedy straciłam kontakt z rzeczywistością. Kiedy otworzyłam oczy nade mną nachylał się jakiś długowłosy chłopaka, o pustych białych oczach.
- Kim jesteś? - zapytałam, a mój głos brzmiał zupełnie inaczej. Spojrzałam w dół i zobaczyłam, że jestem ubrana w długi czarny płaszcz z czerwonymi chmurami. Wtedy poczułam jakąś zmianę w moich wspomnieniach. Dowiedziałam się trzech bardzo ważnych rzeczy: Deathmikołaj zamienił mnie w to czym jestem teraz i pozostanę tym przez najbliższy tydzień, to czym jestem nazywa się Itachi Uchiha, to coś ma młodszego brata - Sasuke Uchiha.
- Wcześniej nie miałem imienia, ale zostałem zmieniony w Neji`ego - odpowiedział.
Wstałam i zobaczyłam leżącego kawałek dalej ciemnowłosego chłopaka. Nie wiedziałam jego twarzy. Podeszłam o niego i odwróciłam go na plecy. Kiedy zobaczyłam jego twarz aż odrzuciło mnie do tyłu.
- To... Sasuke... - wyszeptałam niedowierzając.
Chłopak otworzył oczy.
(Sasuke? Neji?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz