20 grudnia 2014

Fillaix

kontakt: Kidi (Howrse)
Imię: Fillaix
Pseudonim: Heartless (większość wilków właśnie tak się do niej odzywa) lub Jang
Płeć: Wadera
Wiek: 20 lat (nieśmiertelna)
Żywioł: Ogień i Chaos
Patroni: Atena i Nemezis
Cechy charakteru: Dobra, stanowcza, miła, spostrzegawcza, dowcipna, "nieogarnięta", honorowa, odważna, przyjacielska, ciesząca się życiem, ciekawska, kusząca los, towarzyska, inteligentna, mądra, spokojna (czasami), posłuszna Alphie, marzycielka, pomocna, nie wie co to strach, zabawna, można powiedzieć że trochę "wariatka", bardzo silna psychicznie, czasami, ale zwykle rzadko wpada na szalone pomysły, na swój sposób urocza, romantyczka, BARDZO rzadko ma zły humor
Cechy charakterystyczne: Lewe oko czerwone, prawe niebieskie; pod prawym okiem znamię w kształcie złotego, leżącego pół-księżyca; przy wściekłości oczy oraz znamię pod okiem żarzą się na złoto; wielkie kły i pazury; trzy ogony; wielka dziura na środku klatki piersiowej (na wylot); brak serca i płuc; brak cienia, śladów i zapachu; straszny, przeraźliwy, przerażający, wywiercający dziurę w mózgu śmiech psychopaty
Stanowiska: Zwiadowca
Historia: ,,Nie mam historii... wyłoniłam się z ognia który przedtem spalił cały las. Poszłam na zachód... byle dalej od tamtego miejsca! Pewnego dnia spotkałam na polanie kruka... poszłam za nim i jestem oto tutaj. Doszłam tu, jestem i zostanę..."
Motto: ,,Nigdy nie mów nigdy..."
Moce:
  *Wywołanie i zakończenie apokalipsy
  *Władza nad ogniem i chaosem
  *Zamiana w człowieka
Umiejętności:
  *Czytanie i pisanie
  *Wyczulone zmysły
  *Śpiew
Partner:  Emmm...
Zauroczony/a w...: Patrz punkt wyżej...
Data urodzenia: 28.09.1994
Talizman
Nora
Głos: Katy Perry - Roar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz