4 grudnia 2014

Ammy

kontakt: sandrapolec@vp.pl
Imię: Ammy
Pseudonim/zdrobnienie: Ajmi
Płeć: Wadera
Wiek: rok
Żywioł: ogień
Patron/i: Makosz kto to jest? Jeśli z mitologi greckiej to wyślij mi grafikę. Dodam do bogów.
Cechy charakteru: Uparta ja się wcale nie czepiam, ale miały być 4. Problemy z czytaniem, pisaniem czy autyzm?
Cechy charakterystyczne: biała łata na brzuchu
Stanowiska: Zabójca
Historia: Obudziłam się i nic nie pamiętałam. Zobaczyłam ciemny las. Ruszyłam w ciemny las. Pani z polaka podkreśla na czerowno
Motto: "Nie poddawaj się"
Moce:
  *omega a może bardziej szczegółowo? To na nic nie wskazuje...
Umiejętności:
  *latanie
Partner:  szuka
Zauroczony/a w...: nikim na razie
Data urodzenia: 4.10.2014
Talizman
Nora
Głos: Ewa Farna - Monster High
Inne zdjęcia: 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz