13 grudnia 2014

Ewelina23

link do zdjęcia wilka: wataha srebrnej nocy blog.onet.pl dużo mi to daje, nie wiem czy w twoim mózgu coś jest, bo to skrajny debilizm
kontakt: ewapob12@wp.pl
Imię:  Ewelina23 Kto ma imię z numerem? Ja nie... a nawet jeśli zwykle w takiej sytuacji pisze się go słownie
Pseudonim/zdrobnienie: Luna
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Żywioł: ciemność
Patron: Selene
Cechy charakteru: przyjazna, miła, ale także skryta i nie zawsze ufna. Lubi nawiązywać nowe przyjażnie
Cechy charakterystyczne: czarna sierść, niebieskie oczy
Stanowiska: Strażnik
Historia: Od zawsze skryta, nie zawsze ufna taka jestem i będe i nikt tego nie zmieni ale od zawsze lubiłam nawiązywać przyjni z innymi.
Motto: "Nigdy nie ufaj zbyt szybko dawnemu wrogowi"
Moce: wznoszenie księżyca na niebo co ty odwalasz? Księżyc porusza się wokół ziemi, jak chcesz go wznosić?
Umiejętności:
  *zwinność
  *siła
Partner:  szuka
Zauroczony/a w...: Deff
Data urodzenia: 23.04.1999
Talizman wataha-wiecznej-nadziei.blogspot.com jeszcze czego? Znów ten sam błąd? A może objaw niedorozwinięcia umysłowego? Może jeszcze mi powiesz, że mam całą kartę skopiować z tamtej watahy?
Nora wodospad grota www.tapeciarnia.pl I co? Że niby mam sobie poszukać? Zapomnij!
Inne zdjęcia: ognisty ptak fenix www.zdjęcia.biz.pl Dobra... brak mi słów. 
Zapoznałeś/aś się z regulaminem? Tak

Jeżeli formularz nie zostanie poprawiony w ciągu trzech dni zostanie po prostu usunięty i koniec, kropka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz