12 kwietnia 2014

Akiko



Kontakt: Hetake(MSP)
Imię: Akiko
Płeć: Wadera
Wiek: Hmm... jakoś po 2000 przestała liczyć
Żywioł: Śmierć
Patroni: Nemezis i Fonos
Cechy charakteru: Jest samotniczką, bo wilki kiedy dowiadują się kim jest boją się jej. Nie pamięta jak to jest z kimś rozmawiać. Ale ogółem jest w miarę miła i przyjacielska.
Cechy charakterystyczne: W każdym wcieleniu niebieskie oczy
Stanowiska: Szpieg
Historia: Kiedy byłam mała uciekłam. Pewnego dnia spotkałam miłego, białego wilka. Zaproponował wspólną podróż, bez wahania się zgodziłam. Którejś nocy nie mogłam spać, leżałam wpatrzona w ognisko. W pewnym momencie ognisko przysłonił mi cień, poczułam własną krew na szyi. Później byłam już tylko obserwatorką tego dziwnego wydarzenia. Widziałam, że ten który był tak miły masakruje moje ciało. Byłam załamana. Dopiero po kilku dniach zaczęłam się zastanawia dlaczego jeszcze żyję, przecież widziałam własne zmasakrowane ciało. Po jakimś czasie spotkałam szamankę pewnej watahy. Od niej dowiedziałam się, że nie jestem duchem (jak podejrzewałam). Zrozumiałam. Jestem reinkarnacją dawnej Akiko. Potem często przenosiłam się z ciała do ciała, każde było inne, tylko jedna rzecz była wszędzie. Niebieskie oczy.
Motto: "Żyj chwilą, bo za chwilę możesz nie żyć."
Moce:

  • Reinkarnacja 
  • "Pole śmierci" (roztacza wokół siebie pole, jeśli w nie wejdziesz zginiesz)
  • Opanowanie podstaw większości rodzajów magii
Umiejętności:

  • Bezszelestne poruszanie się 
  • Teleportacja (na małych odległościach) 
  • Latanie (bez skrzydeł lub jeśli w tym ciele są to z nimi)
Partner: Szuka
Zauroczona w: W sumie nie wie...
Data urodzenia: 29.02.012
Talizman: Przez tyle lat przestała w to wierzyć (a w olimpijczyków wierzy, dziwne, nie?) 
Nora: Nie ma stałego miejsca pobytu
Głos: Tokyo Ravens ED2
Statystyki: 53 pkt
Siła: 7 | Zręczność: 8 | Moc: 8 |Szybkość: 7 | Kondycja: 8 | Refleks: 8 | Zauważanie: 7 
| Klasa Pancerza (KP): 0 | Wilcze drachmy: 200 | Krwawe Rubiny: 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane Questy: 0|
Upomnienia: 0
Pochwały: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz