17 kwietnia 2014

Lis

Kontakt: Lesi
Imię: Lis
Pseudonim: Luna
Aktualny status: Martwa
Nastawienie: Wrogie
Przyczyna wygnania: Knucie za plecemi Alphy
Płeć: Wadera
Wiek: 1000 lat (nieśmiertelna)
Żywioł: Ognia, Elektryczność i Wody
Patroni: Posejdon i Hatake
Cechy charakteru: Poważna, śmiała, lojalna i mądra
Stanowiska: Obrońca pary Betha
Historia: Szłam lasem z Dead Forest zabijając wszystkich po drodze. W pewnym momencie zauważyliśmy ludzi. Podbiegliśmy do nich. Mieli strzelby i chyba mieli polowanie na wilki i jelenie, dzikie konie. Po chwili rozpoczęliśmy atak. W mgnieniu oka wszyscy leżeli martwi. Z szyderczym uśmiechem na twarzy potarmosiłam ich jeszcze trochę.
- Szybciej kobieto... - burknął towarzysz
- Czego chcesz pobawić się tymi głupkami nie można? - zrobiłam oschłą minę.
- Jak chcesz ale szybciej, jeszcze jakiś strażnik jakieś watahy lub stada nas wywęszy... - mruknął
- Watahy lub stada? Phyy, wiesz gdzie ja to mam! - powiedziałam zimnym głosem
- Nie możemy wiecznie uciekać, musimy znaleźć się w jakimś społeczeństwu! - powiedział zbuntowany
- A jakim niby? - byłam zaciekawiona jego reakcją. Jednak jak mówił ktoś nas wywęszył.
- Idźcie przybysze precz! - krzyknął jeden wilk
- A niby co nam zrobisz słabeuszu? - odpysknęłam podkreślając ostatnie słowo.
Wilk najwyraźniej się wkurzył, bo nas zaatakował. Jednak spadł pyskiem na trawę. Jak na złość ogier się odezwał:
- Nie szukamy zaczepki, Cannibal! - krzyknął - Szukamy stada lub watahy żeby dołączyć. Ja jestem jej towarzyszem.
"Taaa... Od kiedy taki przyjacielski z Ciebie Forest gość...". Wilk popatrzył na nas po czym się zgodził żebyśmy dołączyli. Ja od razu poszłam poszukać jakiegoś mrocznego miejsca. Znalazłam się w zakazanym lesie. Dla mnie odlot. Po chwili znudziło mi się. Pobiegłam gdzieś daleko. Za mną stał wilk. Wyczarowałam shuriken żeby zaatakować. Odwróciłam się i rzuciłam bronią... w wilka z watahy. Wilk był trochę wstrząśnięty, ale nic mu się nie stało.
Motto: "Daję ci odwagę teraz możesz uwolnić się od strachu."
Moce:  
  *Władanie ogniem
Umiejętności:
  *związane z żwiołami
Partner: Szuka
Zauroczona w: Na razie w nikim
Data urodzenia: 7.06.1014
Talizman: Talizman
Nora: Nora

Statystyki:
Siła: 100
Zręczność: 100
Moc: 100
Inteligencja: 100
Szybkość: 100
Klasa Pancerza (KP): 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz