18 kwietnia 2014

Moon

Kontakt: Speancer100
Imię: Moon
Pseudonim: Star
Aktualny status: Martwy
Nastawienie: Wrogie
Przyczyna wygnania: Knucie za plecami Alphy
Płeć: Basior
Wiek: 3 lata (nieśmiertelny)
Żywioł: Ciemność i Ripente
Patron: Hades
Cechy charakteru: Spokojny, odważny, rozważny, troskliwy, opiekuńczy, szczery, tajemniczy, ostrożny, przyjazny, dość miły, czasem wredny, bywa agresywny, romantyczny, wrażliwy
Stanowiska: Zabójca
Historia: Ma historia nie jest długa, ani jakaś tam bolesna, mieszkałem sobie z rodziną. Wychowywałem się normalnie, miałem siostrę i brata no i rzecz jasna kochających rodziców. Gdy dorosłem postanowiłem znaleźć sobie nowe miejsce, nikt nie protestował ani nic, po prostu to moim wyborem było to, iż znajduję się teraz tu i tyle...
Moce:
  *Magia Ripente
  *Zabójczy ryk
  *Zna całą magię mroku
Umiejętności:
  *Zmiana w mgłę
  *Stopienie się z tłem
  *Kradzież oczu
Partnerka: Szuka
Data urodzenia: 28.02.2010
Talizman: Talizman
Nora: -

Statystyki:
Siła: 100
Zręczność: 100
Moc: 100
Inteligencja: 100
Szybkość: 100
Klasa Pancerza (KP): 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz