17 kwietnia 2014

Luna


Kontakt: Lesi
Imię: Luna
Pseudonim: Moon
Aktualny status: Martwa
Nastawienie: Wrogie
Przyczyna wygnania: Knucie za plecami Alphy
Płeć: Wadera
Wiek: Nie da się zliczyć
Żywioł: Mrok
Patroni: Okeanos i Zeus
Cechy charakteru: Miła, zabójcza, zabawna i inteligentna
Cechy charakterystyczne: Świecące oczy i znaczki po oczami
Stanowiska: Obrońca pary Betha
Historia: Historia kołem się toczy, ale moja nie. Moja historia jest krótka, bo nie pamiętam wiele ale, pamiętam tylko to. Obudziłam się przy wodzie, już inna czułam, że nie jestem sobą nie potrafię kontrolować i to tylko tyle o mnie.
Motto: "Miej odwagę zaufać sobie."
Moce: 
   *Władza nad śmiercią 
   *Zaklinaczka Cieni
   *Chodzenie po wodzie
Umiejętności: 
   *Szybkość 
   *Zwinność 
   *Wspinaczka po drzewach
Partner: Szuka
Zauroczona w: Szuka
Data urodzenia: Grudzień 29 1998
Talizman: Talizman
Nora: -

Statystyki:
Siła: 100
Zręczność: 100
Moc: 100
Inteligencja: 100
Szybkość: 100
Klasa Pancerza (KP): 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz