17 kwietnia 2014

Nirvana

Kontakt: nija14
Imię: Nirvana
Pseudonim/zdrobnienie: Nirva, Nina
Aktualny status: Żywa
Nastawienie: Przyjazne
Przyczyna odejścia: Nieznana
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Żywioł: Woda
Patroni: Posejdon i Atena
Cechy charakteru: Odważna, odpowiedzialna, przyjacielska i pomocna
Stanowiska: Zielarz
Historia: Obudziłam się na terenach watahy. Przeszłość pamiętam tylko urywkami. Pamiętam, że mam siostrę, Niję... i że mój tata miał długi... Musiał sprzedać mnie i siostrę...
Motto: "Nigdy więcej nie zabieraj mi tego co kocham, bo tego pożałujesz."
Moce:
  *Teleportacja
  *Panuje nad wodą
  *Widzi przyszłość
Umiejętności:
  *Zna się na lekach
Partner: Szuka
Data urodzenia: 11.10.2008
Talizman: Na jej szyi
Nora: Nora

Statystyki:
Siła: 100
Zręczność: 100
Moc: 100
Inteligencja: 100
Szybkość: 100
Klasa Pancerza (KP): 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz