17 kwietnia 2014

Maggie

Kontakt: kinga9pies@wp.pl
Imię: Maggie
Pseudonim: Magic
Aktualny status: Żywya
Nastawienie: Negatywne
Przyczyna odejścia: Wściekłość po śmierci partnera
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Żywioł: Uroda , przetrwanie i miłość
Patroni: Eros i Afrodyta
Cechy charakteru: Miła , pomocna , wierna , wytrzymała, przyjacielska i sprytna
Cechy charakterystyczne: Brak
Stanowisko: Swatka
Historia: Nie wiem skąd się wzięłam ale gdy pierwszy raz otworzyłam oczy widziałam moją matkę oraz rodzeństwo, 2 czarnych braci Blackiego i Dragona, 2 białe siostry Emmę i Angelę. Tydzień później moja matka zginęła, została postrzelona . Ojciec wraz z rodzeństwem przeniósł nas do stodoły, która została naszym dziecinnym domem. Po roku opuściliśmy stodołę, gdyż spłonęła w pożarze. Każdy z rodzeństwa poszedł w swoją stronę, ale umówiliśmy się za rok o tym samym czasie przy dużym dębie.
Następnego dnia zostałam zaatakowana przez lisy ,uciekając im biegłam nie wiedząc gdzie . Upadłam z wycieczenia i zasnęłam. Gdy się obudziłam znalazłam się w watasze =)
Motto: "Nie poddawaj się!"
Moce:
  *Czytanie w myślach
  *Latanie
  *Ochrona (bańka otacza istotę którą chce ochronić)
Umiejętności: Brak
Partner: Leon
Rodzina: Ojciec Ian, matka Amara, brat Gragon, brat Blackie, siostra Emma, siostra Angela
Data urodzenia: 09.09.2011
Przedmioty: Srebrny miecz
Talizman: Talizman
Nora: Nora

Statystyki:
Siła: 102
Zręczność: 102
Moc: 102
Inteligencja: 100
Szybkość: 100
Klasa Pancerza (KP):  0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz