12 kwietnia 2014

Katherine

Kontakt: Tuśka123
Imię: Katherine
Zdrobnienie: Kate
Aktualny status: Żywa
Nastawienie: Negatywne
Przyczyna wygnania: Współudział w kradzieży Engetsurilla
Płeć: Wadera
Wiek: 46 lat (Nieśmiertelna)
Żywioł: Mrok i Światłość
Patroni: Helios i Nyks
Cechy charakteru: Chamska, ale za to miła, spokojna , cierpliwa
Cechy charakterystyczne: Rozcięcie nad okiem, czerwone krwawe oczy
Stanowiska: Wojownik
Historia: Całe moje życie spędziłam w jakimś Laboratorium... Na szczęście uciekłam kiedy nie spodziewanie asystent Doktora nie zamknął klatki, w której mnie trzymali. Nie pamiętam całego mojego dzieciństwa, młodości. Bardzo się cieszę, że stamtąd zwiałam.
Motto: "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
Moce:
*Mroku
  *Światłości
Umiejętności:
*Latanie bez skrzydeł
  *Zamrażanie
Partner: Szuka
Data urodzenia: 20.05.1969
Talizman: Talizman
Nora: Nora

Statystyki:
Siła: 100
Zręczność: 100
Moc: 100
Inteligencja: 100
Szybkość: 100
Klasa Pancerza (KP): 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz