12 kwietnia 2014

Cornelia


Kontakt: corneliauchiha@spoko.pl
Imię: Cornelia
Zdrobnienie: Corni, Corcia
Aktualny status: Martwa
Nastawienie: Wrogie
Przyczyna wygnania: Knucie za plecami Alphy
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lata
Żywioł: Kryształ, Błyskawica i Ogień
Patroni: Tantos i Hekate
Cechy charakteru: Kochliwa, pewna siebie, odważna i bystra
Cechy charakterystyczne: Sharingan w oczach, znaki na grzbiecie i głowie
Stanowiska: Mag
Historia: Wszystko zaczęło się od moich narodzin... W czasie przeprowadzki do innej jaskini, bo wcześniejsza była za mała, napotkaliśmy dzikie wilki. Oczywiście były agresywne. Mój ojciec kazał uciekać mojej mamie i ukryć mnie gdzieś, w miejscu niedostępnym dla wilków. Mama poszła do dwóch zaprzyjaźnionych z nami smoków i poprosiła o opiekę oraz ukrycie, a sama wróciła do taty, aby mu pomóc. Już nigdy nie zobaczyłam moich rodziców... Smoki wychowały mnie jak własne dziecko, nauczyły również magii kryształu, błyskawicy oraz ognia. Kryształ i błyskawica stały się dla mnie codziennością, aby przetrwać, a ogień odszedł w niepamięć. Dziś szukam wilków, które zabiły moich rodziców, jako zabójczyni. Nie cofnę się przed niczym, aby dokonać zemsty. To jest moja misja i kiedyś ją wypełnię...
Motto: "Ciesz się życiem... Bo masz tylko jedno..."
Moce:
  *Władanie magią kryształu
  *Władanie błyskawicami
Umiejętności:
  *Szybkie bieganie
  *Wymyślanie szybkich strategii
Partner: Szuka
Data urodzenia: 23.07.2011
Talizman: Talizman
Nora: Nora

Statystyki:
Siła: 100
Zręczność: 100
Moc: 100
Inteligencja: 100
Szybkość: 100
Klasa Pancerza (KP): 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz