17 kwietnia 2014

Shayde


Kontakt: Wolfy123
Imię: Shayde
Pseudonim/zdrobnienie: Shay
Aktualny status: Martwa
Nastawienie: Wrogie
Przyczyna wygnania: Knucie za plecami Alphy
Płeć: Wadera
Wiek: 4 (nieśmiertelna)
Żywioł: Wiatr i czas
Patron: Hestia
Cechy charakteru: Miła, nieśmiała (jak kogoś nie pozna), odważna, szczera, kocha przygody, wrażliwa, lubi się wygłupiać
Cechy charakterystyczne: Łaty na oczach,białe uszy
Stanowiska: Zielarz
Historia: Urodziłam się w zwykłej, małej wataszce. Idealnej do napadu.Jakaś wataha tak zrobiła. Rodzice zabrali mnie,moją siostrę i brata do szamanki,by rzuciła na nas zaklęcia.Potem zabrali nas z dala od walk,ale na nieszczęście goniły nas inne wilki.Rodzice zostawili nas w dziurze pnia.Potem czekaliśmy na nich.Na próżno.Rozdzieliliśmy się.Ja wychowywałam się w grocie zamieszkiwanej przez lisy.Zdziwiłam się tylko bo była ogromna.Tam dorastałam i polowałam.Gdy miałam 2 lata odeszłam szukać szczęścia i znaleźć jakąś watahę.Błąkałam się tak 2 lata.Próbowałam też znaleźć moje rodzeństwo,ale nie znalazłam.Od tamtego czasu mam wyrzuty sumienia ,że się rozdzieliliśmy...
Motto: "Trenuj do końca, do upadłego, bo życie to walka, by dążyć do czegoś."
Moce: 
  *Jad w pazurach
Umiejętności: 
  *Szybka
Partner: Szuka
Zauroczona w: Nikt
Data urodzenia: 17.12.2010
Nora: Nora

Statystyki:
Siła: 100
Zręczność: 100
Moc: 100
Inteligencja: 100
Szybkość: 100
Klasa Pancerza (KP): 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz