12 kwietnia 2014

Altaria


Kontakt: rudi88 (NW)
Imię: Altaria
Aktualny status: Martwa
Nastawienie: Wrogie
Przyczyna wygnania: Knucie za plecami Alphy
Pseudonim i zdrobnienie: Tari lub Orzełek przez zaprzyjaźnione wilki
Płeć: Wadera
Wiek: 3 lat
Żywioł: Powietrze, Woda
Patroni: Eol i Posejdon
Cechy charakteru: Ostrożna, czujna, spokojna i pomysłowa
Cechy charakterystyczne: Czarna gwiazda na ogonie
Stanowisko: Łowca
Historia: Wychowała mnie orlica, gdyż kiedy byłam szczenięciem moja matka broniąc mnie zginęła w walce z niedźwiedziem.Zawsze czułam, że różnię się od innych wilków z uwagi na skrzydła.Jednak pewnego dnia odkryłam, że to nie zwyrodnienie lecz dar od Boga Eol'a, któremu od tamtego momentu oddaje cześć.
Moce:
  *Jeszcze niezbyt dopracowane wywoływanie wiatru
Umiejętności:
  *Latanie
  *Przewidywanie przyszłości podczas snów
Partner: Szuka
Data urodzenia: 7.10.2011
Talizman: Różowy ptak

Statystyki:
Siła: 100
Zręczność: 100
Moc: 100
Inteligencja: 100
Szybkość: 100
Klasa Pancerza (KP): 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz