17 kwietnia 2015

Karta postaci towarzysza - Clair


©nieznane
Imię: Claire
Płeć: Klacz
Rasa: jednorożec
Wiek: 11 lat (nieśmiertelna)
Typ:  --
Cechy charakteru: Claire to miły i spokojny jednorożec. Nienawidzi przemocy. Jest uparta, zboczona i lojalna. Nigdy nie zostawia nikogo w potrzebie. Uwielbia towarzystwo i jest stu procentowym ekstrawertykiem.
Historia: Chodziłam po dziedzińcu, ojciec chciał mi coś pokazać. Słyszałam głośne rżenie konia, a potem nastała cisza. Usiadłam na kamieniu i czekałam na jego powrót. Po chwili wrócił ojciec z jednorożcem na plecach. Ustanął przedemną i postawił zwierzę na ziemi.
- Jestem Clair i będę ci służyć... - źrebię uklękło przedemną.
- Po co tak oficjalnie? Ja jestem Est i będę twoją właścicielką, a raczej przyjaciółką. - jednorożec spojrzał na mnie zdziwiony. Coś czuję, że to będzie początek długiej przyjaźni.
Moce i umiejętności: Zamiana w kota oraz władanie cieniami.
Inne zdjęcia: 1
Właściciel: Est

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz