9 kwietnia 2015

Od Est do Mixi

-_Jaka ona piękna  ona piękna......_-_Spojrzałam na plażę, kojarzyła mi się z mamą która miała moc związaną z gwiazdami.
-_Chciałabym tu zamieszkać, ale chyba nie mogę......
-_A kto ci zabroni? Oczywiście, że możesz.
-_Ale nie ma tu żadnej jaskini....
-_Jest tu jaskinia, więc możesz tu zamieszkać.
-_Jestem taka szczęśliwa._-_Łzy zaczęły mi płynąć z oczu._Wszystko wreszcie się układało i było na dobrej drodze.
-_Ja i Clair jesteśmy bardzo wdzięczne.Tak , Clair? 
-_Jestem bardzo wdzięczne, że uszczęśliwiłaś moją właścicielkę i mam nadzieję, że tu już nigdy na jej twarzy pokaże się smutny wyraz twarzy.
-_Też mam taką nadzieję._- Uśmiechnęła się Mixi.
-_A teraz musimy się rozpakować i przyzwyczaić do nowego otoczenia, więc pójdź. - Powiedziała Clair
-_Clair!_Wstydź się, tak nie mówi się do innych i wiesz, że nie toleruję takiego zachowania.
-_Nic się nie stało, pewnie chce odpocząć po ataku_-_powiedziała Mixi.
-_Dziękuje za wyrozumiałość Mixi, po prostu jest zawsze bezczelna dla nieznajomych, ale to urozmaica jej zwykle łagodne usposobienie.
Mixi wróciła do swojej jaskini ,_gdyż zaczęło się ściemniać, a my zaczęłyśmy szukać jaskini._Gdy ją znaleźliśmy na wschodnie części plaży powiedziałam:
-_Jaka to piękna jaskinia!
-_Też tak uważam właścicielko.
Przewróciłam oczami.
-_Właścicielko...
-_Wiem też to czuje, jest w pobliżu, ale to nie jest łowca , bo wiem z skąd nadchodzi.
Ktoś powoli wchodził do jaskini, a my zaczęliśmy krzyczeć i.....
(Kto do kończy? :D)

Proszę, abyś od następnego razu zaczęła robić spacje po myślniku oraz przed nim. Mogłabyś także zwrócić większą uwagę na to, co piszesz, ale błędy były nieliczne, więc spoko. Niektóre sformowania były błędne i trochę mnie kuły. Postaraj się też nie robić naście-kropków tylko normalny wielokropek, czyli trzykropek. 

2 komentarze:

  1. Est: sr pisałam zbyt szybko na telefonie i tak wyszło ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spoko, następnym razem postaraj się tak bardzo nie śpieszyć^^ I masz ode mnie duży plus za skomentowanie poprawy <3

      Usuń