15 kwietnia 2015

Od Lunary do Est

Rozmawiałyśmy długo. Cieszę się, że dołączyłam do watahy, ale będę się musiała poznać innych, a to może zająć trochę czasu. Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto mnie polubi. 
- A to jest Est. Muszę już iść. - Mixi zakończyła rozmowę. Nowo przybyła wadera była trochę blada. I niewyspana. Chciałam zapytać, czy wszystko w porządku, ale nie chciałam być wścibska. Zaraz obok niej pojawił się ten sam jednorożec. Chyba miała na imię Clair? Upewnię się podczas rozmowy. - Miło mi poznać. Jestem Lunara, ale mów mi Luna. 
- Cześć. Jestem Est. To jest Clair. Chyba już ją znasz.
- Tak. Można tak powiedzieć. Może oprowadziłabyś mnie po terenach watahy? No i chętnie poznałabym jej członków.
- To niezły pomysł. Chodźmy.
(Est? Wybacz, brak weny ;-;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz