3 kwietnia 2015

Od Tempestast'a do Tene i Tessy

Cd. tego

- No więc?
Nabrałam powietrza.
- Chodzi o moją rodzinę. Została na nią nałożona klątwa. "Każde z czwórki wilków otrzyma inny żywioł. Piąte dziecko będzie bez mocy. Czwórka razem będzie umiała dokonać wszystkiego, ale tylko bez piątego".
Byłam najsłabszym szczeniakiem. Rodzice uznali ,że to ja jestem piątym dzieckiem. I wyrzucili mnie. Nie chcieli żebym przeszkodziła "Wielkiej Czwórce". No ale los spłatał  im figla. To nie ja byłam piątym dzieckiem. Bo ja mam moc. Wody.
- I?
- I mój brat "ogień", razem z reszta rodziny mnie szuka.On sam jest wielkim zniszczem. Tylko pomyśl co by było gdyby połączył moce  z pozostałą trójką.
Wzdrygnęłam się.
- A Tessa to ?
- Córka siostry mojej mamy.
Córka mojej cioci.
W skrócie mówiąc moja siostra cioteczna.
- Acha.
Wadera wyglądała jakby próbowała się połapać w tych wszystkich informacjach.
A ja wreszcie zasłużyłam na odpoczynek.
Więc poszłam spać.

(Tene? Tessa?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz