7 kwietnia 2015

Od Mixi do Est

- Jasne - uśmiechnęłam się. - Jak się nazywasz?

- Jestem Est, a to Clair - wskazała jednorożca.
- Miło mi was poznać. Chcecie się przejść zwiedzając jednocześnie?
Wilczyca skinęła głową na znak, że się zgadza.
- Poczekajcie tylko momencik muszę powiadomić Dowódcę Zabójców o tym ciele. Przecież nie możemy pozwolić żeby zwłoki leżały na środku drogi - uśmiechnęłam się przepraszająco.
Użyłam jednej z moich mocy i stworzyłam swojego klona w jaskini Akumy. Basior akurat robił herbatę.
- Akuś, zwłoki na zachodzie - powiedziałam i już mnie nie było.
Wróciłam do Est i jej towarzyszki.
- Możemy ruszać - powiedziałam i skierowałyśmy się w kierunku Plaży Gwiazd, która znajdowała się niedaleko.
Po chwili dotarłyśmy na plażę.
- Czyż tu nie jest cudownie? - zapytałam.
(Est? Brak weny :/)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz