2 kwietnia 2015

Annuriti

Kontakt: wiktoria-12
Imię: Annuriti
Pseudonim/zdrobnienie: Anu, Rita, Psycho
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Żywioł: woda i cień
Patron: Posejdon
Cechy charakteru: Jest to wadera miła i przyjazna. Nigdy się nie wścieka. Zawsze ma dobry humor i chce szaleć. Ale jest to spowodowane strasznymi rzeczami. Mimo, że jest starsza od swojego brata, to on się nią opiekuje. Rita bowiem, jest chora psychicznie i dlatego jest szalona. Jest jeszcze jedno. Mimo, że zawsze jest szczęśliwa, czasami ni z tego ni z owego, ale się na ciebie rzuci albo zacznie płakać.
Cechy charakterystyczne: Niebieska pręga, od włosów, aż po ogon. Bransoletka na łapie.
Stanowiska: Kronikarz
Historia: Urodziłam się 5 lat temu. Było mi dobrze z moją matką. Ale był jeden problem. Byłam chora i to psychicznie. Następnego lata, urodził mi się brat. Moja matka uciekła po porodzie. Ojciec został z nami rok, a potem odszedł do matki. To Brat się mną opiekował, póki nie dotarliśmy tutaj po 3 latach. A droga ta była trudna. Nie raz się na niego nie rzucam bez powodu, ale robiłam inne rzeczy.
Motto: "Nie ważne kim jesteś, ważne jaki jesteś."
Moce:

  • włada nad żywiołem wody
  • zamienia się w cień.
  • chowa się w cieniu
  • widzi cienie

Umiejętności: Dojść szybko biega
Partner: szuka kogoś kto się nią zaopiekuje
Zauroczona w: na razie nikt
Rodzina: Brat - Navir
Data urodzenia: 3.04.2011
Przedmioty: brak
Talizman: Bransoletka na łapie, którą dostała od matki.
Nora: Podwójna mchawka - koło wodospadu łez
Głos: Sword Art Online - Ignite OP Lyrics
Ciekawostki: Jak już mówiłam,jest chora psychicznie.
Towarzysz: brak
Inne zdjęcia: brak
Statystyki:
Siła: 3| Zręczność: 10 | Moc: 5 |Szybkość: 10| Kondycja: 10 | Refleks: 6 | Zauważanie: 9 | Klasa Pancerza (KP): 0 | Wilcze drachmy (WD): 200 | Krwawe Rubiny (KR): 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane Questy: 0 |
Pochwały: 0
Upomnienia: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz