7 kwietnia 2015

Od Hikaru do Ookaminoishi

- Trudno to opisać słowami - powiedziałem zachwycony przyglądając się swojemu odbiciu i światłom krążącym wokół niego. Światełka mieniły się różnymi kolorami. Wyglądały trochę jak świetliki.
- Czemu nie podejdziesz? - zapytałem spoglądając na waderę trzymającą się na odległość.
- Bo nie chcę - odparła, a właściwie bliżej temu było do warknięcia.
- Dobrze, rozumiem, nie musisz od razu warczeć - uśmiechnąłem się do niej. - Idziemy dalej? - z trudem, ale odsunąłem się od wodospadu.
Skinęła głową i zaczęła mnie gdzieś prowadzić. Po chwili dotarliśmy nad jezioro.
- Jezioro Tysiąca Marzeń - powiedziała wadera. - Słyszałam, że jeśli wrzuci się do niego jedną Wilczą Drachmę spełni jedno twoje życzenie. 
- Ale fajnie! - wyciągnąłem z zanadrza monetę (skąd ona się tam wzięła? xD) i wrzuciłem ją do wody myśląc życzenie.
- Czego sobie życzyłeś? - zapytała Ookaminoishi.
- Jak powiem to się nie spełni - wyszczerzyłem się.
(Ookami?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz