24 września 2015

Misja I

Na Zebraniu ustaliliśmy, że zaatakujemy otwarcie, a naszym celem będzie zniszczenie bunkrów z bronią. Nasi szpiedzy donoszą, że najwięcej broni jest schowanej w koszarach na Arenie 3 w jej zachodniej części. Kompleks magazynów został wykuty w litej skale Górskiego Wału. 
Misja będzie podzielona na 3 etapy, grupy, z danego etapu będą miały 2 dni (dokładnie 48 h od 20 pierwszego dnia do 20 ostatniego) na napisanie opowiadania od jego rozpoczęcia.
Etap 1 [od 27 o 20.00 do 29 o 20.00]
Szpiedzy odnajdą wejścia do kompleksu magazynów, zdobędą hasła oraz plany magazynów. Mechanicy zajmą się pozyskaniem materiałów wybuchowych.
Etap 2 [od 29 o 20.00 do 01 o 20.00]
Dywizja powietrzna (latający wilk z kimś na grzbiecie) wyruszy, by odwrócić uwagę od magazynów. Zaatakuje górnicze składy, blisko granicy z Areną 3. Uczynią tam jak największe spustoszenie wśród zasobów, jak najgłośniej i jak najmniej dyskretnie.
Etap 3 [od 01 o 20.00 do 03 o 20.00]
Wszyscy wojownicy udają się do magazynów, by rozłożyć materiały wybuchowe i zniszczyć broń.

Do 26 o 20.00 jest czas na zgłaszanie poprawek do planu, a do 27 o 20.00 na zgłaszanie udziału w misji. Za udział w tej misji, jeśli się powiedzie, każdy uczestnik otrzyma możliwość wyboru jednej dodatkowej mocy, związanej z bronią palną. W razie niepowodzenia jedynie szczepionkę, tłumiącą zapach "magii".

Zarówno poprawki, jak i zgłoszenia uczestnictwa należy wstawiać w komentarzach, w nie więcej niż 2 komentarzach.

15 komentarzy:

  1. Elizabeth: Ja mogę lecieć! No... kontroluje grawitacje, więc mogę pomóc!
    Chitoge: Ja mogę też lecieć? Tylko potrzebne mi pluszaki i trochę dusz...
    Est: Ja niestety nie mogę! Muszę obmyślić mój miłosny plan działania... *pociera rączki* Poza tym nie będę tam zbyt przydatna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że moje moce będą najlepiej odciągały uwagę. W końcu wybuchy i wielkie, wyglądające na eteryczne szkielety nie są codziennym widokiem...? Wy lepiej dołączcie do Etapu 3 lub 1. Na przykład Chitoge - możesz napchać te swoje marionetki ładunkami wybuchowymi i detonować je tam, gdzie nie będą w stanie dotrzeć członkowie watahy.

      Usuń
    2. Chitoge: Wolałabym tego uniknąć... no chyba, że załatwiłabyś mi te sztuczne dusze. *uśmiecha się* Gdy do misia walniesz prawdziwą duszę to ona zaczyna też czuć...

      Usuń
    3. Cóż, czy czują, czy nie - mało mnie to obchodzi. Dla mnie liczy się tylko skuteczność.

      Usuń
  2. Zgłaszam się do Etapu 2. Umiem latać, no i mogę zabrać dodatkowego pasażera. Moje moce są nieco destrukcyjne i mało dyskretne. Powinnam dać sobie radę. Teraz tylko, kto zechce zostać moim towarzyszem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyks: Zgłaszam się do Etapu 3!

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się zgłaszam do etapu 2.
    ~Jacob

    OdpowiedzUsuń
  5. Somniatis: Mogę coś pomyśleć z ładunkami wybuchowymi, ale to nie tak, że popieram tak krwawą akcję.
    Narcyza: A ja przyłączę się do wojowników na ostatnim etapie naszej misji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zgłaszam się do etapu 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tiffany: Jeżeli mi pozwolicie, przyłączę się do etapu 2 jako lotnik

    OdpowiedzUsuń
  8. Narcyza: Plan nie wypali, jeśli nikt nie zgłosi się do etapu 1. Oczywiście w razie czego można prosić Argonę o pozyskanie tych informacji, ale wolałabym tego uniknąć. Nie ufam jej zbytnio.

    OdpowiedzUsuń
  9. Awery: Chciałem tego uniknąć...ale dobrze. Zgadzam się na etap 1!

    OdpowiedzUsuń
  10. Vincent: Ja zgłaszam się do 3 etapu...
    Hikaru: No skoro nie ma wielu chętnych to biorę 1.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytanie: jak konkretnie zatytułowany to opowiadanie? I jak konkretnie mamy je pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczegółowe instrukcje, dotyczące zadania konkretniej postaci zostaną dostarczone przed samą misją. Opowiadania należy tytułować: "Od ... - Misja I"

      Usuń