9 września 2015

Vanessa


Imię: Vanessa
Rasa: Magiczny feniks
Wiek: 2634 lat (nieśmiertelna)
Cechy charakteru: Vanessa jest spokojnym, kochającym feniksem. Nienawidzi wywyższających się osób. Jest okropnie uparta, nie pozwala sobie na to ktoś ją obrażał. Potajemnie jest zboczeńcem. Dla osób wrogo nastawionych jest bardzo wredna i nie skąpi wyzwiskami, a dla przyjaciół jest dobrze nastawiona i nigdy nie zostawiłaby ich w potrzebie. Uwielbia zabawę i długie pogawędki.
Historia: Niedawno po moim narodzeniu, tak około trzy lata po pobiciu. Kiedy byłam jeszcze małym dzieckiem i byłam w pierwszej klasie. Jak zawsze w sobotę poszłam do ogrodu by spędzić czas na łonie natury. Usiadłam na huśtawce i wsłuchałam się w dźwięki przyrody. Nagle usłyszałam łamianie się gałęzi i na ziemię upadł ptak. Był naprawdę niezwykły. Cały płoną i to dosłownie. Widziałam jak próbował odlecieć, jednak nie mógł. Czemu? Chyba coś go boli. Podeszłam powoli i pogłaskałam go. Odskoczył przerażony, ale wcale się nie zdziwiłam. Uśmiechnęłam się do niego, a ona zaczęła się pytać w moim języku kim jestem. Po długiej rozmowie ptak pozwolił sobie pomóc. Po jakimś czasie zwierzę tak bardzo mnie polubiło, że postanowiło zostać moim towarzyszem. Zgodziłam się.
Moce i umiejętności: 
  • Wszystko co związane z ogniem.

Właściciel: Chitoge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz