9 września 2015

"Twoje życie jest twoje i nikt nie ma prawa się do niego wtrącać."

Imię i Nazwisko: Miris San
Pseudonim: Miri
Płeć: kobieta
Orientacja: heteroseksualna
Wiek: 19 lat (nieśmiertelna)
Żywioł: śnieg, lód 
Cechy charakteru: Miris jest żywiołową i wesołą dziewczyną. Zazwyczaj jest gdzieś gdzie coś ciekawego się dzieje. Dla obcych jest trochę oschła, ale tak żeby nie zniechęcić do siebie tej osoby. Gdy ktoś zaatakuje jej przyjaciół jest nie do powstrzymania. Przez jej pochopne działania często wpada w tarapaty. Jest niesamowitą gadułą, ale jak ktoś chce pobyć w ciszy w jej obecności to potrafi siedzieć cicho. Jest bardzo wyrozumiała. Często była wyśmiewana przez innych. Nigdy tego nie rozumiała, ale wtedy potrafiła się gdzieś ukryć na kilka miesięcy. Zawsze się o innych bardzo troszczyła. Nigdy nie obgadywała swoich przyjaciół i obcych osób. Zawsze sprawiedliwie ocenia innych. Nigdy nie wpływała na kogoś i czyjeś decyzje. Często pomaga obcym sobie osobom udowadniając, że ma dobre serce. 
Aparacja: Miris jest dość wysoką i szczupłą osobą. Ma bardzo długie białe włosy i szare oczy. Uwielbia się ubierać w długą białą sukienkę. Często jak widzi się ją siedzącą gdzieś samą to na pewno czyta książki. Najczęściej fantasy, przygodowe, grozy i dramaty. Na szyi nosi talizman który dostała od matki przy urodzeniu. 
Jako wilk ma gęstą śnieżnobiałą sierść. Wokół oczu na piersi i końcu ogona posiada czarną sierść. W wilczej postaci jest średniej wielkości i jest szczupła. Jej oczy w wilczej postaci są koloru miodowego. Gdy jest w wilczej postaci jej talizman często świeci.
Praca: weterynarz
Stanowisko: Szpieg
Historia: Gdy się urodziłam dostałam od matki talizman. Kilka miesięcy po otrzymaniu prezentu od matki zostałam porwana przez wrogą watahę. Była tam przetrzymywana trzy miesiące. Udało mi się uciec w nocy i po kilku dniach odnalazłam watahę w której mieszkałam i rodziców. Po kilku tygodniach okazało się, że alfa zamyka watahę. Każdy rozszedł się w swoją stronę. Moi rodzice gdzieś odeszli, ale nie wiem gdzie. Zawędrowałam na daleką północ gdzie mieszkałam dość długo. Po pewnym czasie znowu musiałam uciekać ze swojego miejsca zamieszkania, bo zaczęli pokazywać się kłusownicy. W tym czasie poznałam wiele osób. Jedną zapamiętam do końca życia. Przez nią znalazłam się w świecie mroku gdzie o mało nie zostałam zabita. Gdy stamtąd się wydostałam opuściłam tamtą osobę. Przez kilka tygodni się błąkałam i dotarłam do miast odnalazłam Watahę Krwawej Nocy do której pozwolili mi dołączyć.
Moce:
  • Władza nad żywiołem śniegu.
  • Widzenie w ciemnościach
  • Rozmawianie w myślach
  • Uleczanie poważnych ran

Umiejętności i Zainteresowania: Bardzo szybkie bieganie, Bezszelestne poruszanie się po lesie, Uwielbia czytać książki, spacerować po pozostałych dzikawych miejscach.
Partner: Szuka
Zauroczona w: Somniatis
Rodzina: Gdzieś jest
Przedmioty: katana
Talizman: talizman - W talizmanie jest zamieszczona moc która potrafi uleczyć każdą chorobę.
Miejsce zamieszkania: Mieszka w różnych miejscach bo nie potrafi usiedzieć na miejscu, ale często jest to blisko centrum. Zazwyczaj wynajmuje małe skromne mieszkania. 
Ciekawostki:
  • Uwielbia czytać książki i słuchać muzykę.

Towarzysz: brak
Kontakt: paula28092

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz