28 września 2015

Od Tyks cd. Xaviera

Kelnerka podeszła do chłopaka który zamówił sobie mocne cappuccino. Usiadłam do niego, nawet nie pytając. Co we mnie wstąpiło? Nie wiem! 
- Gorąca czekolada, proszę. - odezwałam się do kelnerki. 
Chłopak patrzył na mnie oschle. Zastanawiał się, kim jestem, co tu robię i czemu do niego podeszłam. Moje oczy zwróciły się na parę kłócąca się o jakieś pierdółki. Chłopak z nerwów uderzył dziewczynę w twarz i odszedł, nie przepraszając. Ludzie bywają okrutni. Podpatrzyłam na chłopaka oschle. Posłał mi takie samo spojrzenie. 
- Czemu się do mnie dosiadłaś? - zapytał, niby grzecznie, ale w głosie była ironia. 
- Bo jestem tobą zaciekawiona. - odparłam równie oschle. 
Jeżeli chłopak był w takim samym charakterku, może nawet się polubimy? 
- Tyksona, lub po prostu Tyks. Tak na mnie wołają, A ty?

(Xavier? Nieźle się zaczyna default smiley xd)

6 komentarzy:

  1. Ej ej ej xd Bierz się do roboty i odpisz na moje op XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko już piszę xd Sorki nie zauważyłam że do mnie napisałaś. Może jeszcze dziś prześle.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że go zaprosisz do domu XD
    Ts...
    Od lat nie było u Est jakiegokolwiek chłopaka ;D
    A od kiedy zakochała się w ... to nie wie jak mu to powiedzieć i szuka pomocy u innych chłopców XD
    Pierwszy był Satoshi a teraz ...
    Ciekawe jak zareaguje Est kiedy się dowie, że on żyje. ;)
    Jak komuś uda się ukraść jej pamiętnik to powiem mu na hw w kim się zakochała XD.
    I ogólnie, w pamiętniku jest całkowicie napisana jej historia od A do Z. Wszystkie tajemnice itd.
    Ale pamiętnik jest chroniony barierą więc nie ma tak, że o masz, otwierasz i czytasz.
    Ah jak ja uwielbiam zdradzać swoje fabuły B)
    Chociaż to psuje całą zabawę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale, noo Tyksona też chce mieć jakiegoś chłopaka ;-; Ale jak chcesz...xD

      Usuń
    2. Ale to nie o niego chodzi XD Po prostu Est się go spyta jak poderwać chłopaka czy cuś xd w nie których op zostawie jakieś wskazówki ;) (może xd)

      Usuń
  3. Wiesz to zależy kogo przyprowadzisz ;D

    OdpowiedzUsuń