26 września 2015

"Kiedy ubierają Cię w słowa, których nie znasz, nie musisz im wierzyć - wystarczy, że znasz siebie."

Imię i Nazwisko: Li Ling
Pseudonim: Lili
Płeć: kobieta
Orientacja: Heteroseksualna
Wiek: 15 lat
Żywioł: ziemia
Cechy charakteru: Li jest bardzo niezdecydowaną osobą. Potrafi zmienić zdanie nawet kilkanaście razy, zanim podejmie decyzję. Bywa rozkojarzona i roztrzepana. Ciągle o czymś zapomina. Ma za to bardzo dużo pomysłów, jej myśli skaczą z tematu na temat i ciężko za nią nadążyć. Zawsze stara się być odpowiedzialna i poważna. Uwielbia zwierzęta.
Aparycja: Jako człowiek ma długie, ciemnorude włosy i zielone oczy. Lubi chodzić w krótkich spódniczkach i bluzkach z kołnierzykiem, lecz ze względu na jej aktywny tryb życia zwykle ubiera się w wygodne, dresowe ciuchy. Jako wilk ma rudą sierść i duże, pierzaste skrzydła. Na lewej, tylnej łapie ma dziwne, białe znamię, jako człowiek ma takie samo, tylko ciemnogranatowe.
Praca: chodzi do szkoły
Stanowisko: Nauczycielka
Historia: No więc, może zacznę od początku... urodziłam się na statku (tak, serio moi rodzice wypłynęli w rejs i coś im się pokićkało z planowanym terminem porodu). Połowę życia spędziłam na morzu, a drugą w siodle. Mój wierzchowiec - klacz fryzyjska - nazywa się Rybiczka, dostałam ją na dziesiąte urodziny. Ostatnio, kiedy byłam na przejażdżce w lesie znalazłam dwie hybrydy - szczeniaczki. Suczki nazwałam Nora i Lixe. Poza tym u mnie nic ciekawego.
Moce: 
  • uzdrawianie
  • poruszanie się z prędkością max. 300 km/h
  • moc zmiany przedmiotów w czekoladę.

Umiejętności i zainteresowania: jazda konna, wypływanie w rejsy łodzią.
Partner: --
Zauroczona w: morzu
Rodzina: rodzice Sara i Johnny
Przedmioty: telefon i słuchawki
Talizman: Busola na szyję która wskazuje kierunek w którym masz iść by odnaleźć to, czego najbardziej pragniesz
Miejsce zamieszkania: Arena 5, 7 km od portu Sitna.
Ciekawostki: 
  • nie lubi pomidorów, za to uwielbia miód. 
  • Kiedy je grysik, czuje jakby jadła rzygi.

Towarzysz: --
Inne zdjęcia: --
Kontakt: Maja :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz