1 stycznia 2016

Od Yuny

Leżałam sobie w ciepłym łóżku. Gdy zadzwonił dzwonek , zwlekłam się z łóżka niego. styl. gram. ort. gram. i. gram. fon. jęz.
Zeszłam na_dół i otworzyłam drzwi. gram. ort. gram. ort.
-_Ohayo Yuna. i.
-_Enu ?? Co ty tu robisz? i.
-_Jak na_razie stoję. Może wejdziemy do środka? i. i. fon. ort. gram.
-_Pewnie. i.
Weszliśmy do środka i zaczęliśmy wspominać dawne czasy. Zrobiliśmy sobie domowe kino, po_czym zaproponowałam Enu by ze_mną została , a ona się zgodziła. gram. gram. gram. gram. gram. styl. gram. gram. gram. gram. i. fon.

Pierwsze upomnienie za liczbę błędów. Jeszcze dwa i postać wylatuje z watahy.
Pomijając same błędy opowiadanie jest zdecydowanie za krótkie i nie powinno zostać wstawione. Następnym razem tak się stanie.

2 komentarze:

  1. enu sorki za błędy Yuna miała kaca

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pierdole JA tego nie pisałam nie identyfikuję się z tym!!!!!!!!! Yuma !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń