10 maja 2014

Karta Postaci - Argona Ryuketsu

Dane osobowe

Imię i Nazwisko: Argona Ryuketsu
Pseudonim: Zdrajca, Gitarzysta
Płeć: Kobieta
Pochodzenie: Świat równoległy
Data urodzenia: 13.10.2011 [22 lata]
Przynależność: Wataha
Stanowisko: Dyplomacja; Alpha
Klasa: Posiadacz wilczego genu i boskiej krwi
Praca: Nadal zdarza jej się dorywczo pracować dla któregoś gangu jako zabójca lub informator, jednak tylko dorywczo. Poza tym praca przywódcy Watahy jest dostatecznie absorbująca.
Orientacja: Aseksualna
Partner: absolutnie nie
Rodzina: z żyjących jedynie siostra, Mixi Hidaeki
Miejsce zamieszkania:  Nie zdarza jej się już zagrzewać żadnego miejsca przez dłużej, niż jeden dzień. Jest w ciągłym ruchu i zmienia kwatery jak rękawiczki, a czasem wręcz wybiera raczej drzemkę w parku, udając bezdomnego psa lub odpoczynek w podmiejskich kanałach, gdzie jest znacznie ciszej, odkąd ZUPA się wyniosła na powierzchnię.

Charakter

Argona jest osobą zimną i raczej nieprzyjemną w obyciu. Niezwykle dumną, wymagającą i surową. Prawdziwy przywódca, który całym swoim zachowaniem pokazuje wszystkim, że trzyma sytuację pod kontrolą i najlepszym, co mogą zrobić, jest podążać za nim. Nawet jeśli czasem nie jest to do końca prawdą. Jest świetnym strategiem, który zawsze obiera korzystniejszą opcję. Nawet jeśli oznacza ona poświęcenie kogoś jej bliskiego. W podejmowaniu decyzji nigdy nie kieruje się uczuciami. Kobieta liczy się ze wszystkimi konsekwencjami swoich decyzji i zawsze dokładnie obmyśla zagadnienie, zanim ją podejmie. A gdy już to zrobi, będzie się jej trzymać, niezależnie od głosów sprzeciwu, nawet jeśli się okaże, że nie była słuszna. Jest pracoholiczką. No, może nie do końca, jednak jej głównym celem jest wyprowadzenie Watahy z trudnej sytuacji i wszystko co robi, skierowane jest właśnie w tym kierunku. A co za tym idzie, wiele godzin spędza również nad papierami, we własnym gabinecie, na rozmowach z innymi frakcjami, nadzorując różnego rodzaju akcje i działania członków. Wszystko co ważne, nosi zapisane w osobistym notatniku, pisanym w tylko jej znanym kodzie i zamykanym na odcisk palca. Ma w nim również szczegółowo rozpisany plan dnia, z uwzględnionymi prawdopodobnymi zdarzeniami i zakłóceniami planu. Jest bardzo terminowa i nienawidzi tych, którzy terminów nie przestrzegają.
To w każdym razie jej formalna strona.
Jej bardziej nieformalna część jest najemnikiem, który jeszcze do niedawna biegał po ulicach Areny 9, zarabiając na kolejny kęs chleba ciężką pracą fizyczną. Ta osoba jest zupełnie inna. Nonszalancka, pełna energii i na swój specyficzny, ironiczny sposób, pogodna. Lubi się zabawić cudzym kosztem, efektowne wejścia, pościgi, wybuchy, spektakularne światła i fajerwerki, podkreślające artyzm sytuacji. Zdolności zabijania uważa za prawdziwą sztukę. Grę teatralną, w której gra wszystkie role tak długo, jak długo pozostawać będzie na scenie. A jest zdolną aktorką. Swego czasu ZUPA proponowała jej członkostwo, jednak dziewczyna odmówiła.
Można powiedzieć też, że dziewczyna ma trochę, minimalnie... manię prześladowczą. Jest szalenie nieufna i zawsze czyni pewne zapobiegawcze kroki, jak sprawdzanie krzesła, wytrzepywanie butów przed ich założeniem, dźganie nadto wybrzuszonej lub ruszającej się kotary czy atakowanie osoby, która nagle pojawiła się zbyt blisko. W miejscach publicznych z reguły nie je, mimo swojej odporności na trucizny, a popija tylko z własnego bukłaka, zawieszonego na szyi. Wobec wszystkich nowych członków jest nieufna i poddaje ich czasowej obserwacji, wobec nowopoznanych - nieufna jest przez cały czas.
Nie wierzy też w bezinteresowność. Twierdzi, że każdy jest egoistą - w mniejszym lub większym stopniu i jeśli robi coś dla ciebie, to na pewno ma w tym cel. Sama jest... egotykiem. Stawia siebie ponad innymi i zdarza jej się nazywać ich "idiotami" lub pogardliwie "zwykłymi ludźmi", bądź "szarymi wilkami". Co prawda zauważyła, że ma to dość demotywujący wpływ na innych, niemniej czasem nie może się po prostu powstrzymać.

Aparycja

Dziewczyna w ludzkiej formie nie wyróżnia się wzrostem. A nawet więcej, jest zaskakująco niska. Posiada szczupłą, lecz wysportowaną sylwetkę. Jej czarne włosy są nierówno przycięte. Z tyłu, w górnej części są obcięte do długości kilku centymetrów, jednak na samym dole sięgają niemal do piersi. Zazwyczaj nosi je rozpuszczone, jednak na akcje wiąże w mysi warkocz. Z przodu zaś pozostawiła długi do ramion kosmyk włosów z prawej strony oraz ukośną grzywkę, zakrywającą jej prawy, puste oczodół. Drugie oko ma z natury czerwone, jednak chodzi w czarnych szkłach kontaktowych, by co krok nie budzić sensacji. Jej skóra nie posiada pigmentu, przez co jest przeraźliwie biała i wrażliwa na światło słoneczne. Z tej racji ubrania, które nosi zawsze zakrywają jak największą powierzchnię ciała. I często można ją spotkać w czapkach - w szczególności w czarnym kaszkiecie lub kapeluszu. A czasem nawet wysokim cylindrze, jeśli ma taki nastrój. Najczęściej ubiera się w czarny płaszcz, spodnie oraz golfy, gdy w perspektywie ma cały dzień przebywania na dworze. W przeciwnym wypadku lubi nosić długie fraki, a do nich białe koszule oraz czarną muchę. Do tego zakłada białe rękawiczki. Oczywiście nie ubrałaby się w ten sposób na żadną tajną akcję. Do takich sytuacji ma przygotowane mniej rzucające się w oczy stroje - kurtki wojskowe, bdu, czarne koszulki, bluzy z kapturem, czarne rękawice. Nigdy, niezależnie od sytuacji, nie rezygnuje z założenia glanów, w domu ma kilka par - dziesiątkę, piętnastkę i pięćdziesiątkę.
Nigdy nie rozstaje się z pistoletem Typ-54 oraz nożem, rzadziej nosi również parę German Waffen-ssppk denix.
Jako wilk jest całkowicie czarna, bez żadnych refleksów czy przebłysków. Tylko jej czerwone oczy bez źrenic lśnią tajemniczym blaskiem. Nie posiada żadnych skrzydeł, rogów ani nic podobnego. Nie jest nawet najmasywniejszym wilkiem w watasze, choć jest na pewno jednym z większych. Mimo to jest w jej wyglądzie coś, co budzi respekt, czasem strach lub nienawiść.

Historia

Przed utworzeniem Watahy Krwawej Nocy, która później stała się po prostu "Watahą", Argona była podróżnikiem - obieżyświatem, który nigdzie nie potrafił zagrzać zbyt długo miejsca. W niepamięć odleciały już te beztroskie lata, gdy cały znany jej świat opanowany był przez wilki. Tak na prawdę bardziej ekscytująca część histori wadery nierozerwalnie powiązana jest z losami Watahy Krwawej Nocy. Była w niej od samego początku, jako Alpha-założycielka razem z młodszą siostrą, Mixi. Początki były stosunkowo beztroskie, aż do momentu, w którym powodowana żalem na ciągle odchodzące wilki postanowiła porzucić watahę, zdradzić ją i dołączyć do sfory stworzeń mroku. Na ich czele próbowała przejąć tereny krainy. Przed decydującym starciem z siostrą jednak przez przypadek została przeniesiona przez Doctora i Korso do przyszłości. Do przyszłości, w której Argona została zabita podczas walki o dominację na terenach Watahy, w której została następnie wskrzeszona przez demona i pracowała jako naukowiec dla SJEW-u. Przyszłości, w której uratowana została tylko część wilków, walczących na Olimpie o życie, w której ludzie opanowali całe tereny, które miały należeć do niej. Do naszej przyszłości.
Zdrajca, ten tytuł przybrała wadera, gdy opuszczała swoją watahę, był wściekła z powodu utraty terenów, o które walczył, jednak wiedząc, że jeśli wróci do przeszłości to umrze, postanowił zostać tutaj i próbować zniszczyć ludzi. Była tylko jedna przeszkoda. Argona z tego czasu. Żeby uporać się z tym problemem przez bardzo długi czas Zdrajca pracowała jako najemnik dla różnych gangów, wykonywała zlecenia dla ZUPA'y, a nawet SJEW-u. Była wszędzie, interesowała się wszystkim, powoli uzyskując dane na temat Alphy Watahy i zaciskając jej pętlę na szyi. Ostatecznie, podczas pojedynku na Olimpie, zabiła ją i udając, że nic się nie stało, przejęła przywództwo w Watasze, od razu wymieniając skład przywódczy i stawiając na randzie Bethy Darknessa, który zresztą nie sprawdził się jako zastępca. W przypływie brawury przemienił się w wilka na oczach wielu światków i został zabrany przez SJEW. Od tego czasu Argona więcej go nie widziała. 

Moce, umiejętność i zainteresowania

  • Chryso Máti - "Złote oko". Moc, otrzymana od nieznanego, wilczego boga, która pozwala dziewczynie na roztaczanie wokół siebie niezachwianej aury wyższości i władzy, która skłania niższe istoty do szacunku i posłuszeństwa. W zależności od nastroju Argony może też wywołać w nich niepokój lub lęk, czy też inne emocje, będące lustrzaną odpowiedzią na uczucia kobiety. W razie przypadkowego kontaktu wzrokowego z używającą tej mocy Zdrajcą osoba odczuwać będzie paraliżujący strach. Oczywiście nie musi skończyć się na strachu. Jeśli Argona tego zechce, może spotęgować wrażenia, wywołując tym sposobem niewyobrażalny ból.
  • Zmiana - Zdrajca może przybrać jedną z czterech form istot, których krew płynie w jego żyłach. Obecnie są to forma ludzka, wilcza, demoniczna oraz boska, z których każda posiada oddzielne, właściwe swojej specyfice właściwości. Oczywiście, mogłaby się zainfekować jeszcze jakimś rodzajem krwi, jednak obecne w niej przeciwciała nie pozwolą egzystować jej zbyt długo. Najwyżej godzinę. Z tego powodu Argona zaczęła kolekcjonować krew różnego rodzaju bestii.
    • Krew demona - Żeby przybrać formę demona Argona musi napić się swojej krwi. W demonicznej formie jest bardzo wysoka, wychudzona i zgarbiona, część kości niemal wyżyna się z ciała. Jej ciało posiada cechy na w pół ludzkie, na w pół wilcze, a z twarzy wyżyna się wilcza czaszka oraz czworo wielkich rogów. Jej czarne włosy siwieją i w wyrastają w nieregularnej grzywie na całej szyi, karku oraz początku kręgosłupa. Posiada też długi, skórzasty ogon, zakończony również białymi włosami, a jej nogi posiadają wydłużone, wilcze łapy na końcu. Miejscami z jej ciała wystają też czarne narośla, podobne do ciernistych pędów róży. Po przejściu w tą formę traci zupełnie kontrolę nad swoim ciałem, za przejmuje ją demon - Anthitei, który pragnie tylko jednego - pożreć jak najwięcej dusz. Wola Argony kierunkuje jego działania, jednak nie może go powstrzymać od zaspokojenia swojej żądzy. Posiada w tej formie niezwykłe zdolności regeneracyjne oraz olbrzymie zdolności fizyczne. A im więcej dusz pożre, tym jest potężniejsza. I trudniej jej odzyskać kontrolę.
    • Krew bóstwa -  W boskiej formie posiada niemal 2 metry wzrostu, jest idealnie zbudowana, umięśniona, a jej śniade, opalone ciało błyszczy, jak namaszczone oliwą. Przy tym wydaje się lekko lśnić jasnym blaskiem. Aktywuje się Chryso Mati, zyskując nawet podwójną siłę. Poza tym jej sprawność fizyczna się zwiększa, a wszystko co robi, robi z gracją i mocą, przywodzącą na myśl starożytnego herosa. Jej broń, Draken, podporządkuje się tej formie, przybierając kształt greckiej broni dowolnego typu. Przerwanie działania tej formy jest bardzo proste - wystarczy zadać Argonie dowolną ranę, nawet najdrobniejszą. Przyjęcie formy bóstwa kosztuje więcej energii, niż jest w stanie wytworzyć ciało kobiety, więc po jej utraty nie jest w stanie do niej wrócić, ani nawet się ruszać. Jest bezsilna.
    • Krew wilka - Jako wilk moc voidu jest u wadery bardzo potężna, posiada również wyostrzone zmysły. Posiada również część zdolności regeneracyjnej demona i może w razie potrzeby użyć Chryso Mati. Poza tym wszystkie jej cechy są właściwe wilkowi.
    • Krew człowieka - Jako człowiek jest nieco mniej podatna na magię, ale też nie może w pełni jej wykorzystywać, a regeneracja ran przebiega jak u zwykłego człowieka. Generalnie nie odróżnia jej wiele od przeciętnego, wysportowanego przedstawiciela rasy homo sapiens. 
  • Void - Kobieta jest w stanie kontrolować otaczającą ją ciemność w taki sposób, jakby była półpłynną materią, zdolną do zastygania wedle woli posiadaczki w proste lub bardzo dokładnie jej znajome kształty. Może również stawać się niewidzialna, ukrywając w cieniu. Mrok w rękach Argony może być rozproszony tylko przez magiczne lub bardzo skupione światło oraz - światło słoneczne. 
Argona kiedyś specjalizowała się w szermierce, jednak to zamierzchłe czasy. Chcąc niejako odciąć się od przeszłości rozpoczęła ćwiczenia w władaniu włócznią. I jest w tym na prawdę niezła.
Dzięki pracy dla gangów dopracowała też swoje metody skrytobójcze, wzbogacając je o nowoczesne technologie. Szczególnie spodobała jej się obsługa karabinu snajperskiego, który przechowuje w pokrowcu na gitarę, udając ulicznego artystę.
Potrafi bardzo cicho się poruszać i jest na prawdę dobra w technikach maskowania swojej obecności. Nawet bez użycia swoich mocy. Dodatkowo przez wiele godzin potrafi trwać w jednej pozycji oraz bardzo długo wstrzymywać oddech.
Zyskała też pewną odporność na ból oraz trucizny, jeszcze podczas swojej tułaczki sprzed dołączenia do watahy. Niedawno zdecydowanie ją polepszyła, poddając się terapii przeróżnymi rodzajami chemikaliów i... przy okazji uzależniając się od próbowania co bardziej toksycznych związków.
Jak wcześniej wspomniałam, kobieta jest uzdolnioną aktorką, która co prawda preferuje role ponuraków i psychopatów, jednak nie narzeka na inne. W przybieraniu cudzych osobowości najbardziej lubi jednak stroje. Mmm... przebieranki. Magia sama w sobie. Trochę szyje, jednak koślawo jej to idzie. Za to posiada kilku zaufanych krawców, wykonujących dla niej stroje na zamówienie. Tworzenie sztucznych twarzy to jednak zupełnie inna sprawa. Nigdy nie umiała tego robić i nie udało jej się znaleźć nikogo, kto mógłby się tym dla niej zająć. Musi się więc zadowolić warstwą make-upu i uczesaniem czy farbowaniem włosów.

Przedmioty

  • Typ 54, noszony przez nią na co dzień, na wszelki wypadek oraz para German Waffen-ssppk denix, przechowywana w specjalnym pokrowcu, zakładanym w talii na plecy, z którego błyskawicznie można dobyć pistolety obiema rękami na raz. Używa ich zwykle na specjalnych, zaplanowanych akcjach.
  • Karabin snajperki, noszony w czarnym, skórzanym pokrowcu na gitarę. Ot zwykła broń, do celów dalekodystansowych.
  • Pistolet kapiszonowy, na którego lufie wyryta jest sentencja "Per aspera ad astra", a który służy jej do uśmiercania specjalnych celów. W lufie bowiem tkwi jedynie jedna, srebrna kula, w której zatopiona jest kropla złotej krwi bogów. Mają potężną siłę i przedrą się przez niemal każdy materiał, jednak mają słabą celność i niewielki zasięg - nie ważne jak dobrym strzelcem Argona by nie była.

Ciekawostki

  • Argona ma bardzo lekki sen. Często budzą ja w nocy najlżejsze odgłosy, a gdy spogląda w ciemność, widzi niestworzone bestie, demony i ludzi  których zabiła. Tak, boi się ciemności. Boi się żywiołu, którym włada. Boi się samotności. Choć przez większą cześć czasu jest samotna. Choć odtrąca wszystkie bliższe więzi, które ktoś chciałby z nią zawiązać.
  • Jak już wcześniej wspomniałam - uzależniona od silnych trucizn. Dlatego czasem, gdy wejdzie się do gabinetu bez ostrzeżenia, można ją zastać z pianą na ustach lub w drgawkach i gorączce, gdy próbuje przezwyciężyć truciznę - dla fanu. Dla adrenaliny i dreszczyku emocji.
  • Mania prześladowcza. Yyy... tak.
  • Towarzysz: Draken

Achievementy


Kontakt: ketsurui

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz