10 maja 2014

Sinomone

Kontakt: bat39
Imię: Sinomone
Przydomek/Zdrobnienie: Sin, Mone
Aktualny status: Żywy

Nastawienie: Przyjazne
Przyczyna odejścia: Uważała, że nie pasuje do watahy
Płeć: Wadera
Wiek: 1000
Żywioł: Cień
Patroni: Nie mam, nie wierzę w patronów
Cechy charakteru: Jestem samolubna jak kciuk ludzkiej ręki, chamska jak człowiek, który jest cały zakolczykowany, dziwna jak słoń o cienkich długich nogach i wredna jak jak człowiek, który nie nakarmił swoich dzieci (zagłodził je na śmierć). Ale porównania xd
Cechy charakterystyczne: Mam turkusowe oczy, które oznaczają śmierć,
a zarazem moją ślepotę.W uchu tkwi zatruta strzała Indiana, która rzekomo miała mnie zabić.
Stanowiska: Zabójca
Historia: Urodziłam się na cmentarzysku smoków. 4N-24E. To nie są 4(ani nawet 3!) zdania
Motto: "Umiesz liczyć? Licz tylko na siebie..."
Moce:
  *Zamiana w cień i z powrotem
  *Tortury (np. Łapie za twój cień i i rzucam nim o ścianę to samo dzieje się z wilkiem)
Umiejętności:
  *Jestem zwinna niczym ptak
  *Widzę i słyszę wszystko co dzieje się obok mnie...
Partner: Nie szuka
Zauroczona w: Moon jest całkiem, całkiem...
Data urodzenia: 1.12.1920
Talizman: Nie mam, po co mi
Nora: Nigdy nie śpię...

Statystyki:
Siła: 100
Zręczność: 100
Moc: 100
Inteligencja: 100
Szybkość: 100
Klasa Pancerza (KP): 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz