9 maja 2014

Ako

Kontakt: swinka morska3000(howrse)
Imię: Ako
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata 
Aktualny status: Żywy 
Nastawienie: Przyjazne 
Przyczyna odejścia: Brak
Żywioł: Powietrze, mrok i ogień
Patron: Nemezis
Cechy charakteru: Nieufna, spokojna oraz lojalna
Cechy charakterystyczne: Skrzydła na grzbiecie
Stanowiska: Zabójca
Historia: Obudziłam się w jaskini wokół mnie siedziały nieznane mi dotychczas wilki. Nagle jeden zobaczy, że już nie śpię i zaczął strasznie wyć.
Wszyscy rzucili się na mnie. Nie wiem jak, ale wydostałam się z jaskini i zaczęłam uciekać. Gonili mnie przez dłuższy czas, ale byłam szybsza i w końcu udało mi się skryć w innej jaskini na stromym wzgórzu.
Motto: "Nigdy nie pozwól, by strach przed działaniem wykluczył cię z gry"
Moce: 
  * Mogę ,,zniknąć" uciekając przed wrogiem
  * Latanie z prędkością światła
Umiejętności:
  * Bieganie bez zmęczenia się
  * Bardzo dobry węch
Partner: Za młoda
Data urodzenia: 8.07.2013
Talizman: Talizman
Nora: Nora
Inne zdjęcia: 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz