1 maja 2014

Iverno Vartei


 kontakt: Hafaza (hw) / saladira13@gmail.com
Imię: Iverno Vartei
Pseudonim/zdrobnienie: Iv, Mag
Płeć: basior
Wiek: 4 lata (teoretycznie gdyż przez przypadek jest długowieczny)
Żywioł: Magia, Śmierć, Noc
Patroni: Tantos, Kirke
Cechy charakteru: nieufny wobec innych, jest typem perfekcjonisty, wszystko musi być zapięte na ostatni guzik, czujny, bywa niemiły i wredny, jest bardzo obowiązkowy, dla przyjaciół miły, zawsze można na nim polegać, pomocny, bywa zamyślony i zamknięty w swym własnym świecie, raczej skryty, nie otwiera się przed każdym, lubi coś robić, musi ciągle być w ruchu, nienawidzi bezczynności, trudno go wyprowadzić z równowagi, jest jednak waleczny, uwielbia spędzać godziny na przeglądaniu magicznych ksiąg, nie boi się ryzyka,
Cechy charakterystyczne: Gdy się denerwuje lub wścieka pojawiają mu się na futrze świetliste, błękitne runy, na co dzień są niemal niewidoczne, Ma niemal białe oczy przechodzące w złoty kolor, Wielkie, srebrzysto białe skrzydła, na końcu ogona zawieszony niewielki talizman
Stanowiska: Mag
Historia: Za młodu nie miał najmniejszych zdolności magicznych. Zmieniło się to dopiero kilka lat potem, gdy osiągnął dojrzałość. Członkowie jego stada nie rozumieli jego mocy. Przerażał ich swymi coraz dziwniejszymi pomysłami. Gdy zamienił Alfę swej watahy w kota a jego strażników w myszy, uznali że jednak dla dobra ogółu, wypędzą go jak najdalej. Tak rozpoczął swą niezbyt szczęśliwą wędrówkę. W jej czasie poznał wiele dziwnych istot i rozwinął nieco swoje moce. Gdy był pewny że właściwie niczego już nie może się nauczyć, spotkał wielkiego czarownika Xanidora. Wykorzystał on naiwność młodego wilka niemal doprowadzając do jego śmierci. Iverno milczy na temat tego, co stało się potem. Wiadomo jednak że od tego momentu zyskał długowieczność a Xanidor zniknął i nikt go dotąd nie widział. Sam Iverno nie jest pewny ile właściwie już żyje. Przyznaje że czasami widzi wydarzenia z odległej przeszłości.
Motto: "Est modus in rebus, sunt certi denique fines" (Są granice których nie należy przekraczać)
Moce: W najogólniejszym pojęciu:
- podstawy nekromancji
- zaklęcia magiczne z różnych dziedzin (zwykle mu nie wychodzą)
- staje się niematerialny
Umiejętności:
- Zamiana w mrocznego elfa
- umiejętność latania
- w ludzkiej postaci całkiem nieźle walczy na zakrzywione ostrza
Partnerka: szuka
Data urodzenia: 19.12. 1950
Talizman: Ankh

 Nora:

Inne zdjęcia: Jako Drow
http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20130910145457/baldursgategame/images/7/73/Male_drow.jpg
Zapoznałaś się z regulaminem? Tak :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz