5 maja 2014

Od Akiko do Moon'a

Skrzywiłam się lekko na myśl o miejscu nazywanym teraz Plażą Gwiazd. W moim pierwszym życiu "biały wędrowiec" (jak nazywałam mordercę) nazwał tę plażę, Plażą Nocy. Pod wymuszony uśmiechem skryłam grymas bólu, bo chociaż minęło parę tysięcy lat, ja dalej czułam jakby to było wczoraj. I mniej, więcej w tym momencie stwierdziłam, że muszę mu powiedzieć.
- Moon... - zaczęłam z trudem.
- Tak? - spojrzał na mnie z lekkim przestrachem. - Coś się stało?
- Nie, tylko... Ja muszę ci powiedzieć coś ważnego...
- Proszę, tylko nie mów, że mnie kochasz, ani nic w tym stylu, ok?
- Nie, nie o to chodzi... Tylko na tej Plaży... JA TAM UMARŁAM! - krzyknęłam, a po moim pysku zaczęły płynąć łzy. - Ja... jestem reinkarnacją Akiko...
(Moon? Co ty na moje wyznanie?^-^)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz