21 czerwca 2014

Od Arium do Mixi

- Rozumiem
Spojrzałem na waderę wzrokiem w stylu: Współczuje ci .
Eh...
Zacząłem drążyć pazurem... Rysunki? Inicjały? Pismo?
- Czas odchodzi zostawiając nas samych zabierając młodość oraz lata, które nam zostały...
- Do czego zmierzasz?
  Wadera pochyliła głowę w lewo i usiadła. Niektórzy się zmieniają i odmieniają... Nie zmienisz tego co się stało ale możesz stworzyć to co będzie...
  Mówiąc moją "przemowę", która zmienia jej suche kanały łzowe na mokre. W skale drążyłem linie i kropki. Dla niektórych zrozumiałe, a dla innych nie.
- Nie rozpamiętuj tego.
  Skończyłem ryć w skale. Uśmiechnąłem się do Mixi i idąc w przeciwny do północy kierunek powoli zapadałem się pod ziemię.
Na skale zostało coś takiego:
ДгЦθЛД  ΔДε  гДΔε
(Mixi? Rozwiążesz łamigłówkę, szyfr? Jeśli nie poproś autora o pomoc ьДт39)

Kto śmie wypowiadać moje imię bez potrzeby!! *rozległ się tubalny głos z ziemi*
A serio mam z tego niezłą bekę :P
Czemu Argo jest Ruda? ._. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz