23 czerwca 2014

Od Arium do Mixi

Postanowiłem wejść na nie wielkie wzniesienie pokryte lasem i obserwować imprezowiczów.
Przez, krótki czas zastanawiałem się czy zrozumie słowo dae.
- Dae...Hem...
Spojrzałem na tłoczące się do wejścia wilki, które były po kolei wyczytywane. Zauważyłem Mixi
Moja zagadka była dla niektórych łatwa, a dla innych trudna. Wadera zauważyła mnie. Przykryłem się morskim piachem, ale było już za późno.
- Arium mam dwa pytania
- Niech twoje słowa usłyszą moje uszy
Zacząłem się lekko chichrać.
- Pierwsze. Po co Napisałeś to runami? Drugie. Pomyliłeś się o jedną literę wiesz?
- Odpowiem na twoje drugie pytanie. Jeśli chodzi ci o słowo Dae to mam dobre wieści. W naszym języku Dae znaczy: Kochać, Miłość i tym podobne. Z tych samych wyrazów. Mój błąd, bo nie przeczytałaś tego ponieważ nie znasz języka ludu.
- A oto moja odpowiedź na drugie pytanie.
Zacząłem rzucać kamyk i patyki do wody co zaowocowało tym:
-- .- --   -... .-. .-.- .-   --- -.   -.-. ..   --- -.. .--. --- .-- .. .

(Mixi? Bardzo ale to bardzo przepraszam za tą pomyłkę. Myślę, że wybrnęłam :P. Arium uwielbia zagadki. Myślę, że z następną sobie poradzicie ;3. By nie było zbyt łatwo macie czas do 26 czerwca. O godz 16 ujawniam odp jeśli Mixi nie zgadnie :)).Ps: Mixi to Arium wymyślił xd)

A ja myślałam, że zimnolubny człek :P (Argona, pamiętaj, nie spojleruj!!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz