26 czerwca 2014

Od Mixi do Arium

Uśmiechnęłam się, znałam ten szyfr. Po chwili zastanowienia odczytałam:

MAM BRCA ON CI POWIE.
Chyba coś nie tak przeczytałam... Spróbowałam jeszcze raz, wyszło:
MAM BRATA ON CI POWIE.
Odwróciłam się chcąc go zapytać o brata, ale go już nie było. Arium, dziękuję, że organizujesz mój wolny czas, pomyślałam z ironią (można myśleć z ironią?). Postanowiłam zacząć poszukiwania u Erny, ona zna większość wilków z watahy.
- Hej! - krzyknęłam wchodząc do jej nory. Oczywiście moje szczęście jest takie, że jej tam nie było. Następną osobą, która przyszła mi na myśl była Maggie, ale przecież kiedy ją ostatni widziałam nie wiedziała kim jest... Po chwili mnie olśniło, bo kto był najbardziej towarzyskim wilkiem w watasze...? Nija! Na złamanie karku popędziłam do jej nory.
- Nija!
- Mix? Co się stało?
- Czy znasz Arium?
- Niestety, nie.
- No, to sorry, że przeszkodziłam i lecę... - wybiegłam z jej nory. Biegłam poszukać Arium, ale szczęście chciało, że wpadłam na jakiegoś wilka.

(Kurai? Ha ha, wyrobiłam się z czasem >.<)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz