19 sierpnia 2014

Od Jacka do Mixi

- Wytłumaczyć?! - byłem trochę zdziwiony i trochę pomyślałem jak by jej to wytłumaczyć... - Jak wiem odeszłam ze stada w którym byłem przywódcą...
- Przywódcą? Stado? A nie byłeś ALPHĄ w WATASZE?
- Nie... Ja byłem przywódcą stada.... - powiedziałem trochę zirytowany
- Odszedłem, bo byłem załamany, że moja najlepsza przyjaciółka zginęła... ale z niewyjaśnionych przyczyn ona żyje... więc...ymmm... - na chwilę urwałem bo musiałem pomyśleć co mówić dalej...
- Więc.... chciałbym wrócić do stada i znów przewodzić stadu.... jeśli się zgodzisz żebym przeniósł moje stado na tereny bliższe z watahą odejdę z Watahy Krwawej Nocy, ale zawsze będziesz mogła poprosić mnie i moje stado o pomoc... jeśli się nie zgodzisz, uszanuje to i pójdę...

(Mixi? Sorry że długo czekałaś ale mieliśmy "mały" remont.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz