31 sierpnia 2014

Luna

kontakt: Kicia2oo2
Imię: Luna
Płeć: Wadera
Wiek: 4 lata
Żywioł: Magia, natura
Patroni: Gaja, Zeus
Cechy charakteru: Chodzi swoimi ścieżkami. Zawsze musi postawić na swoim, potrafi być wredna i upierdliwa. Nie śmieje się z byle czego. Romantyczna. Zawsze wie czego chce. Nie mówi zbyt dużo, ale gdy mówi wszyscy ją słuchają, jest bardzo odpowiedzialna, gdy za coś się zabiera robi to do końca. Bardzo rodzinna pomimo, że nie ma swojej rodziny. Podczas ataku: Szybka, zdecydowana, zwinna, potrafi opracować skuteczną strategię, jest mistrzynią kamuflażu.
Stanowiska: Wojownik
Historia: Miałam wtedy półtora roku. Nirso i ja byliśmy bardzo blisko. Wychowywaliśmy się razem i byliśmy w jednej watadze. Moi rodzice byli parą Alfa, a rodzice Nirso parą beta. Pewnego dnia przyszli ludzie. Rodzice kazali mi uciekać. Nirsa już nie było. Nie wiedziałam czy zabili go ludzie czy nie. Uciekłam pod krzak i tam się schowałam. Widziałam jak ludzie zabijają  moich rodziców, rodziców Nirsa i pozostałych... Z dużej watahy zostałam tylko ja. Nie wiedziałam czy ktoś przeżył. Uciekłam. Po trzech latach zobaczyłam inne wilki. To była wataha Krwawej Nocy.
Motto: "Nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko takie, w które się wątpi..."
Moce:
  *Wiatr
  *Lód
Umiejętności:
  *Potrafi latać (chociaż nie posiada skrzydeł),
Partner: szuka
Data urodzenia: 9.01.2010
Talizman
Nora
Inne zdjęcia:  Jako szczeniak (z Nirso) 1, jako szczeniak (z Nirso) 2, jako szczeniak (z Nirso) 3,  jako szczeniak (z Nirso) 4,  Jako dorosła, jako dorosła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz