8 sierpnia 2014

Od Ako do Mixi

Cd. Tego
Nie jestem taka jak wszyscy!- Zawyłam
-Jeszcze tego nie zauważyłaś?!- Wrzasnęłam
-Nie widzisz że nie jestem tylko zwykłym dzieciakiem którym trzeba się opiekować! Potrafię zabijac, Zadbac o siebie zostałam szkolona przez swoich rodziców kiedy jeszcze żyli! -Krzyczałam ze łzami w oczach.
-To czego ode mnie oczekujesz, skoro potrafisz o siebie zadbać!- Wrzasnęła alpha.
-No bo ja... - W sumie dlaczego tak za nią ganiam, dlaczego tak mi na niej zależy? Kłóciły się moje myśli.
-No bo... Trochę przypominasz mi moją dawną przyjaciółkę... Ufałam jej zrobiłabym dla niej wszystko... Ale na końcu mnie zdradziła Zaczęłyśmy walczyć wszystko stanęło w płomieniach, niestety ona przegrała. Potem długo z nikim nie rozmawiałam aż zobaczyłam ciebie… Myślałam że to sen że ona jednak nie umarła.
(Mixi? ;p)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz