25 marca 2015

Aramisa

Kontakt (howrse) : Sia321
Imię wilka : Aramisa
Pseudonim: Ari
Płeć :Wadera
Wiek : 3
 Żywioł ; woda, mrok
 Patron: Okeanos, Artemida
 Cechy charakteru: Aramisa jest spokojna, miła, odważna, romantyczna. Często myśli o życiu na ziemi. Czy powinna być na świecie. Aramisa często chodzi nad wodospady, śpiewa piosenki wojenne, jest typem wadery wojennej. Jest mądra, lojalna i bardzo odważna. Łatwo ufna, zawsze pomaga innym wilkom i zwierzętom.
 Cechy charakterystyczne: sierść na łapach szara, ogon i połowa ciała jasno brązowa, pysk i inne części ciała szaro-niebieskie, sznurek na ogonie.
Stanowisko: Zabójca
 Historia: Kiedy się urodziłam byłam bardzo ciekawa świata. Kiedy byłam mała ja z moim bratem Nikiem zawsze walczyliśmy o dominację. Zawsze wygrywałam. Kiedy miałam 1.5 lat ojciec wygonił mnie z stada mówił, że już jestem dorosła bardzo się tego bałam. Po odejściu z stada byłam już sama, Nik poszedł w drugą stronę, a ja w inną. Jednak po 27 dniach po odejściu z stada zauważyłam jakiegoś basiora. Byłam bardzo ostrożna, ale to był mój brat z jakąś inną waderą. Potem się przywitałam. Kiedy się przywitałam,on zaczął mnie atakować. Jednak nie podałam się tak łatwo. Po walce powiedział mi
- Aramisa czy to ty ?
 -Tak mój bracie!
Wtedy przeprosił mnie za atak zapytałam się
- Kto to jest ?
 - To jest Ariana moja partnerka popatrzyłam na Ariane i widziałam jakoś podobną twarz.
 - Mam pytanie my się znamy.
 Wtedy zaczęłyśmy walczyć Ariana to była wilczyca, która próbowała mnie zabić w lesie.
 Wtedy Nik zakończył naszą walkę chwila i Ariana by już nie żyła. Potem Nik powiedział do mnie
- Ari odejdź, my mamy szczeniaki !
 Wtedy uciekłam. Byłam tym wystraszona, biegłam aż znalazłam tą watahę.
Motto: Żyj jakbyś miała umrzeć jutro Nie przestawiaj marzyć! jak byś miała życie wieczne
Moce:
  • władza nad mrokiem,
  • atak wodą,
  • tsunami z wody,
  • bycie wodą
 Umiejętności: Aramisa może się przemienić w demona wody może oddychać pod wodą itp.Także potrafi bardzo szybko biegnąć sprintem latać bez skrzydeł, bycie nie widzialną, telepatia
Partner : szuka
 Zauroczona : Antilqus
Rodzina: w innej watasze
 Data urodzin:4.6.2012 rok
Talizman: Amulet wody pozwala się przemieniać w demona wody,dodaję energię
Nora Na terenie wodospadu łez.
Głos
Ciekawostki: Aramisa lubi się pluskać w wodzie wtedy,się czuje odprężona i spokojna,poza tym Aramisa lubi śpiewać i szaleć w wolnym czasie.Jest bardzo silna i odważna,nie warto z nią
zdjęcie z szczenięcych lat
Statystki:
Siła : 11|Zręczność:9|Moc:10|Szybkość:8|Kondycja:7|Refleks:
8|Zauważenie:3|KP:4|WD:200|KR 0|Wykonane zadania 0|Wykonane quest 0|

1 komentarz:

  1. Jeśli nie jesteś twórcą tego obrazu to uważaj - twórca ostatnio się nie zgodził na zamieszczenie tego obrazu w profilu wilka.

    OdpowiedzUsuń