27 marca 2015

Od Aramisy

Po pierwszym dniu w watasze chciałam kogoś poznać jakąś waderę albo basiora. Byłam bardzo nieśmiała, ale podeszłam do jednej wadery i się zapytałam z uśmiechem.
 - Hej nazywam się Aramisa, a ty?
 - Cześć ja nazywam się Patty, miło mi cię poznać Aramisa.
 - Chcesz mogę, cię oprowadzić po terenie watahy - mówiła z uśmiechem.
 - Okey, dzięki.
 Po kilku godzinach.
- Aramisa choć ci coś, pokażę bardzo piękne miejsce chcesz
 - Jasne, czemu by nie?
 Po czym Patty zaprowadziła mnie nad Jezioro Tysiąca Marzeń, kazała mi zamknąć oczy, więc zamknęłam swoje oczy.
 - Patty gdzie jesteśmy?
 - Aramisa, nie podgląda!
 - Teraz możesz odtworzyć oczy - Po tym Patty popchnęła mnie do jeziorka.
- Patty, wracaj tu!
 - To mnie złap ! Haha
Ganiałyśmy się jak dzieci!
 - Patty już się ciemno robi wracajmy już - powiedziałam
- To mnie złap i tam zaprowadź haha no goń mnie!
 Po tym co powiedziała Patty, zaczęłam ją gonić. Jednak Patty gdzieś pobiegła
 - Patty gdzie jesteś? - Szukałam Patty wszędzie, ale znalazłam świeży ślad łapy to był ślad Patty był on na Borze Ostatniego Oddechu, bardzo się bałam tam iść.
 - Patty gdzie jesteś? - po tym czułam jakiś dziwny zapach, nie była to jednak Patty
Po czym z cienia wstaną straszny upiór.
 - Kim ty jesteś?
 - Ja Aramisa, potworze czy nie widziałeś wadery?
 - Tak widziałem czy była biała?
 - Tak - mówiłam bardzo wyraźnym głosem.
 - Czemu jesteś taka odważna? - Po czym spadł na mnie wielki glut z błota i czegoś innego.
 - Co to jest?! - po czym zaatakowałam potwora.
 - Aramisa, to ja Patty.
 - Co? Patty? Jak tak mogłaś zrobić wiesz mogłam ci coś zrobić.
 - Ari, no wiesz jesteś tu nowa chciała ci stworzyć taki mały dreszczyk
- Co jaką reakcję ?
- No wiesz czy ty na serio jesteś, odważna jak Mixi mówi
- Okey czyli tak, udawałaś jakiegoś potwora z Boru żeby zobaczyć czy jestem odważna ?!
- Tak dokładnie mówiąc, przepraszam cię Ari wybaczysz mi ?
-Jasne że tak od tego ma się prawdziwych przyjaciół
 Po tej nocy Patty uświadomiła sobie że Aramisa jest bardzo odważną waderą, do tego znalazła nową przyjaciółkę Aramisę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz