15 marca 2015

Od Mixi do Ayoko

- Nie - odpowiedziała Erna. - Myślę, że w ogóle nie mówi...
- Właśnie... Jak już to jestem to się chciałam zapytać czy nie masz może jakiś antydepresantów... - powiedziałam.
- Znowu melisy chcesz?
Skinęłam głową.
- Byłaś przecież po nią tydzień temu i wzięłaś porcję na miesiąc...
- Skończyła się - spuściłam wzrok.
- W tydzień wypiłaś miesięczną porcję?!
Skinęłam znów.
- Z tobą jest naprawdę źle... - Szamanka odwróciła się od zwierzaka i przeszukała swoje rzeczy. Po chwili podała mi paczuszkę z melisą. - To miesięczna porcja, powinno ci wystarczyć na dwa tygodnie... Tylko proszę nie przesadzaj...
- Postaram się - uśmiechnęłam się smutno.
Ookami i Ayoko patrzyły na nas dziwnie.
(Któraś z was? A może ktoś się chce wryć? :3)

I standardowy gif :3 Taki od zdepresowanej Mx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz