24 marca 2015

Theresa

Kontakt: karich11 (howrse)
Imię: Theresa
Pseudonim: Tessa
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Żywioł: lód, noc, śmierć
Patron: Nike
Cechy charakteru: Dzięki mojemu ojczulkowi - demonowi, mam bardzo, bardzo trudny charakter. Choć zwykle jestem skryta, małomówna i tajemnicza. Gdy lepiej się mnie pozna można jednak zobaczyć emocje, kryjące się pod maską codzienności.
Cechy charakterystyczne: -
Stanowiska: Łowca
Historia: Żyłam w dobrobycie. Jak na córkę jednego z książąt piekieł wiodło mi się dobrze. Do czasu. Do czasu wojny z siłami złą . Wstrząsnęła ona całą watahą. Demony zabiły moich opiekunów i zabrały mnie jako więźnia. Powoli moja dobroć zapadła się głęboko we mnie, a na jej miejsce weszła złość, nienawiść i gwałtowność. Zabiłam wszystkie demony. Uciekłam i postanowiłam znaleźć moją młodszą siostrę. Znajdę ją choćbym miała szukać jej do śmierci.
Motto: "Nieważne ile razy upadniesz, ważne czy zdołasz się podnieść."
Moce:
  • przemiana w demona
  • panowanie nad lodem
  • widzenie w ciemnościach
Umiejętności:
  • długi bieg bez dystansu
  • poruszanie się "niczym duch"
Partner: szuka
Zauroczona w: brak
Rodzina: mam ojca demona i matkę wilczycę
Data urodzenia: 11.02.2012
Przedmioty: nóż
Talizman: Pentagram Zaklęty - Robi się się czerwony gdy mam zamienić się w demona. Świeci, gdy znajdę się niedaleko od mojej siostry.
Nora: Nora Śmierci - niedaleko wodospadu łez
Głos: -
Ciekawostki: -
Towarzysz: brak
Inne zdjęcia: brak
Statystyki:
Siła: 5 | Zręczność: 10 | Moc: 9 | Refleks: 7 | Szybkość: 10 | Zauważanie: 3 | Kondycja: 10 | Wilcze Drahmy: 200 | Krwawe Rubiny: 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane questy: 0 |
Upomnienia: 0
Pochwały: 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz