1 marca 2015

Formularz

Formularze należy wysyłać na jeden z adresów podanych w zakładce "kontakt".

link do zdjęcia wilka: Grafiki nie mogą się powtarzać, nawet z tymi od wilków, które już odeszły. Nie będę się czepiać jednak jeśli to będzie inne ujęcie tego samego wilka.
Kontakt: Musi być howrse. Nie masz - załóż. Na dłuższą metę przy pisaniu się przydaje, nawet jeśli sama gra dla niektórych może być nudna i dziecinna.
Imię: Imiona nie mogą się powtarzać ze względów praktycznych... Dziwnie by było na przykład: Od Natalie do Natalie... czy coś w ten deser;) Poza tym powinny być raczej obcojęzyczne lub fantastyczne - po prostu lepiej brzmią w tych klimatach.
Pseudonim/zdrobnienie: Jaki inaczej można wołać na twojego wilka lub jak był nazywany kiedyś w swoim "poprzednim życiu".
Płeć:  Wadera (kobieta), Basior (mężczyzna), Obojnak (i to, i to - jednak wymagam wyjaśnienia dlaczego tak jest), Wysterylizowany (w nawiasie dawna płeć i powód tego faktu).
Wiek: W wieku 2 lat wilk jest dorosły. Każdy wilk może być nieśmiertelny, co jednak nie sprawia, że nie można go zabić.
Żywioł: Maksymalnie trzy, z nimi powinny być związane moce, barwy wilka i jego patroni.
Patron/i: Maksymalnie dwóch, wybranych z zakładki "bogowie i boginie". Można też wybrać dowolnego innego boga/boginie grecką, jednak w takim wypadku powinieneś znaleźć grafikę i wykonać dla niego/niej opis.
Cechy charakteru: Opis charakteru w ładnych zadaniach złożonych. Powinno być tu zawarte jak najwięcej cech, by jak najlepiej się pisało z daną postacią. Musi być najmniej pięć zdań, ale mile widziane jest więcej ^^
Cechy charakterystyczne: Czarna łata na grzbiecie, naderwane ucho... najlepiej żeby z grubsza zgadzały się z grafiką.
Stanowiska: Przed wyborem należy sprawdzić, czy nadal jest wolne, a w razie czego (np. gdyby zakładka nie była zaktualizowana, bo niestety tak się zdarza :() skontaktować z administracją co do zmiany.
Historia: Minimalnie 10 zdań. Nie przyjmuję nic w stylu "Tajemnica" to takie... cienkie. Nie musi być jakoś strasznie szczegółowa, ale ogólnie. Bo to właśnie przeszłość czyni nas tym, kim jesteśmy.
Motto: Czyli myśl, którą nasza postać kieruje się w życiu. Może być cytatem z książki, filmu, czymś zasłyszanym od kogoś, z internetu lub własnym.
Moce: Każdy "gratisowo" otrzymuje zdolność do władzy nad wybranym swoim żywiołem, a ponadto 3 wybrane przez siebie moce specjalne. Moce to zdolności MAGICZNE! (Tak, piszesz "władza nad żywiołem... i jeszcze 3 moce^^)
Umiejętności: Nieograniczone, ale nie przesadzajcie, bo nie o to chodzi... w formie opisu, nie po przecinku.
Partner/ka: nie ma/szuka/nie szuka/ma w innej watasze/kto by ją chciał i et cetara
Zauroczony/a w: Piszesz imię wilka, który ci się podoba... w każdej chwili możesz zmienić zdanie ;) 
Rodzina: W innej watasze/nie żyje/nie wie/nie chce ich znać... jeśli jest w watasze należy podać imiona tych wilków.
Data urodzenia: Miło by było, gdyby była realna^^ 
Przedmioty: Link do broni lub innego przedmiotu związanego z fachem oraz nazwa, jeśli wilk znajdzie coś wartościowego i ważnego na teranie watahy tu powinien zostać zapisany, ponadto będą tu zakupione przedmioty.
Talizman: Musi posiadać swoją nazwę i krótki opis właściwości. Właściwości talizmanów powinny być raczej ochronne lub wspomagające, choć może być w nich coś uwięzionego. Niektóre talizmany mogę mieć tylko wartość sentymentalną, ale należy to zapisać zamiast właściwości. Może nim być wisiorek, pierścień, bransoleta, jakiś kamień lub cokolwiek, co tylko zapragniesz, jesteś w stanie to nosić ze sobą.
Nora: Link do jakiejś jaskini, nazwa oraz lokalizacja na terenie watahy, poza zakazanymi terenami.
Głos: Link do piosenki z twoim głosem. Nie, nie wycie wilków... piosenka.
Ciekawostki: Inne informacje o wilku, jak zwyczaje, co lubi, czego nie lubi, nałogi i wszystko, co nie zmieściło się nigdzie indziej.
Towarzysz: Na razie brak, jednak jest możliwość zdobycia. (Jeśli jest ważny dla fabuły danego wilka może być od początku, ale trzeba go uwzględnić w historii i wypełnić kp towarzysza)
Inne zdjęcia: Jeśli w mocach nie ma przemiany, nie może mieć z niej zdjęcia. No chyba, że w jakiś sposób ją "zdobył" w późniejszym okresie.
Statystyki: 
Siła: | Zręczność: | Moc:  |Szybkość: | Kondycja: | Refleks: | Zauważanie: | Klasa Pancerza (KP): 0 | Wilcze drachmy (WD): 200 | Krwawe Rubiny (KR): 0 | Wykonane zadania: 0 | Wykonane Questy: 0| 

Do rozdania: Alpha: 75 pkt, Betha: 67 pkt, Dowódca: 61 pkt, Gamma: 53 pkt, Omega: 44 pkt

Siła - oznacza twoją siłę fizyczną, czyli ile możesz podnieść, pchnąć itp. 
Zręczność - tutaj mamy umiejętność unikania pocisków oraz innych sztuczek takich jak np. akrobacje. 
Moc - czyli siła twojej magii, w starciu z innym magiem
Szybkość - oznacza jak szybko potrafisz uciekać, ścigać, ogólnie przemieszczać się 
Kondycja - oznacza szybkość męczenia się wilka
Refleks - czyli jak szybko reagujesz na zadawane ciosy
Zauważanie - oznacza twoją zdolność do postrzegania zamaskowanych postaci lub przedmiotów
KP - całość zbroi, odpierającej niektóre ataki (można zwiększyć tylko poprzez zakup zbroi)
WD i KR - więcej w zakładce waluta.
Wykonane zadania i questy - na razie 0, jednak jeśli jakiś zrobicie otrzymacie punkty. Za 5 zadań i 2 questy można otrzymać nową moc. 

Uwaga! Jeśli walczą ze sobą dwa wilki to tymi właśnie statystykami należy się posługiwać! Wyższe staty i bardziej umiejętne rozegranie pojedynku gwarantują zwycięstwo. (I tak zwykle opiera się na zmowie właścicieli, ale jakby wystąpił kiedyś problem to właśnie te statystyki pomogą w jego rozwiązaniu. Chodzi też o to, że nie wolno lekceważyć zdolności postaci z wyższym stanowiskiem: Alphy, dowódców i zastępców.)

Upomnienia: Gdy wilk nie pisze długo opowiadań, po dwóch upomnieniach wylatuje. (Pierwsze po 24 h od upłynięcia terminu, a drugie po 48 h) Na początek piszesz 0
Pochwały: Gdy wilk jest bardzo aktywny, generalnie niwelują upomnienia i są brane pod uwagę podczas konkursów na dowódców. Na początek piszesz 0
Czy zapoznałeś się z regulaminem bloga?: Tak dla mojej wiadomości, nie będzie to nigdzie widoczne ani brane pod uwagę, póki dany wilk się nie narazi w jakiś sposób. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania :3
Hasło: Żeby wysłać opowiadanie przez formularz będzie wymagane hasło danego wilka, ponieważ zdarzyło nam się, że ktoś podszywał się pod członków watahy. Jest to tylko i wyłącznie dla waszego bezpieczeństwa. Hasło będzie znała jedynie administracja.
Hasłem może być cokolwiek: litery, cyfry, znaki... tylko błagam, pamiętajcie je...

Przy wypełnianiu formularza nie zapomnij o zasadach ortografii i interpunkcji oraz estetyki pisania!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz