14 marca 2015

Od Kage

Bawiłam się w lesie gdy ujrzsłam nagurze krążącego czarnego smoka. Przypatrywałam się mu aż nagle zanurkował w moją stronę porwał mnie wgóre skąt było widać całą naszą krainę. Wznosilismy się coraz wyrzej i wyrzej raz w końcu wyladowaliśmy w jaskini.
-niebuj się mnie chciałem tylko ci przypomnieć kim jesteś.
- Kim jestem?
-Tak zanim trafiłaś do tej watahy zapomniałaś o swoim pochodzenia.
-To kim jestem?
- Jeteś wiecznym szczeniakiem zmieszanym z aniołe.
-Jakto .
-Choć zobacz tu jest cała twoja historia.
Kage podeszła do ogromnego albumu gdzie było opisane całe jej życie po zrozumie swej historii smok śmierci odstawia kage do domu.

Naprawdę? Ile osób czytających to nie zna pojęcia "ortografia"? Tak, więc osobą nie znającym tego pojęcia polecam zajrzeć TU. Proponuję też zacząć uczęszczać do szkoły. Tam są lekcje takie jak "język polski", które mogą wam się naprawdę przydać. A jeśli macie dysleksję to również radzę szkołę i lekcję informatyki. Uczą tam korzystania z Worda. To się przydaje. Uwierzcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz