8 marca 2015

Od Mixi - Wyprawa

- Kujony...? - zmarszczyłam brwi. - To znacznie ułatwia sprawę...
- Czemu? - Anastasia spojrzała na mnie nie rozumiejącym wzrokiem.
- Przypuszczam już gdzie możemy ich znaleźć - uśmiechnęłam się.
- Nie uważasz, że to byłoby zbyt proste? - zapytała Erna najwyraźniej wiedząca co mam na myśli.
- Nie, biblioteka to przecież ulubione miejsce ludzi takich jak oni.
- Jest tylko jeden malutki haczyk... - odezwała się Shailene. - Nie wiemy gdzie ta biblioteka się znajduje. Ateny to duże miasto i pewnie jest tu w trzy cholery bibliotek.
- Mam na to pewien sposób - Akuma wyjął zza pleców jakąś kartkę. Dopiero po chwili zrozumiałam, że to plan Aten.
- Skąd to masz?
-  Stamtąd - wskazał punkt informacji turystycznej.
Wszyscy nachyliliśmy się nad mapą w poszukiwaniu biblioteki.
- Tu jest! - wykrzyknęła w pewnym momencie uradowana Aria wskazując jakiś kształt.
- Dobra... Znamy już położenie na mapie teraz tylko w rzeczywistości!
(Aku? ^^)
PISAĆ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz