1 sierpnia 2014

Perseusz



Imię: Perseusz

Pseudonim: Syn Wiatru
Zdrobnienie: Percy
Płeć: Basior
Wiek: 3 lata
Żywioł: Woda, wiatr
Patroni: Posejdon, Eol
Cechy charakteru: Wrażliwy basior o jednak wojowniczym charakterze. Zdarza się mu być sarkastycznym, złośliwym, a nawet agresywnym. Nie znosi, gdy ktoś wsadza nos w jego sprawy.
Stanowisko: Zielarz
Historia: Urodziłem się na Mannhatanie, wśród ludzi. Moja mama była zwyczajną suczką, która zakochała się w wilku. Mieszkaliśmy z bogatą rodziną, żyło nam się wspaniale. Ale nie miałem dostępu do jednej rzeczy, pragnąłem wolności. Prawdziwej... Chciałem kochać i być kochanym. Pewnego dnia uciekłem. Nie wiem jak się tu znalazłem, obudziłem się w samym środku lasu.
Motto: "Można żyć przeszłością, jednak nikt nie ma prawa. Trzeba iść do przodu, kiedy staniesz w miejscu przegapisz swoje życie."
Moce: Latanie, przystosowanie do życia w wodzie(oddychanie itp.), kierowanie wodą
Umiejętności: Pływanie, zielarstwo
Partnerka: nie miał
Rodzina: Suczka Agness to mama, a ojciec to jakiś basior
Data urodzenia: 7.11.2010
Talizman: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz