27 listopada 2014

Veela



Kontakt: Vikaen
Imię: Veela
Zdrobnienie: Vi
Płeć: Wadera
Wiek: 2 lata
Żywioł: Woda, powietrze
Patron: Posejdon
Cechy charakteru: Rodzice zawsze prosili mnie o pomoc. Nigdy nie odmawiałam. W starej watasze miałam wielu przyjaciół. Cenili u mnie szczerość i to, że po prostu byłam dla innych miła. Z ojcem chętnie wybieraliśmy się na polowania. Był zaskoczony tym, że jestem tak zwinna i spostrzegawcza.
Stanowiska: Łowca
Historia: W wieku 7 miesięcy moi rodzice zostali zabici przez inne wilki. Czekając na powrót rodziców, powoli zaczynałam się bać. Po chwili przyszedł basior, lecz to nie był mój ojciec. Byłam mała, więc łatwo prześlizgnęłam się pomiędzy łapami wilka. Po ponad godzinie uciekania odpuściłam sobie. Wilk zrezygnował z pościgu. Najsmutniejsze było to, że zostałam sama. Nie miałam się do kogo tulić wieczorami, nie miałam się z kim bawić... Po roku podróży, w końcu dotarłam na nieznane mi tereny watahy. Ograniczałam się, ponieważ nie chciałam zostać wykryta. Bałam się, że skończę tak samo jak moja rodzina. Jednak po trzech miesiącach przełamałam lody i postanowiłam zapoznać się z kilkoma wilkami.
Motto: "Najważniejsze w życiu jest to, aby zawsze być sobą."
Moce:
  • Panowanie nad wodą
  • Sterowanie wiatrem
  • Tworzenie bańki podczas przebywania pod wodą
Umiejętności: Rodzice od małego uczyli mnie walki. Świetnie sobie radzę na polowaniu oraz w pływaniu. Zdaniem rodziny, jestem urodzona do zabijania.
Partner: szuka
Zauroczona w: Antilqus
Rodzina: Nie żyje
Data urodzenia: 13.12.2012
Przedmioty: Nie ma żadnych przedmiotów. Jedyna rzecz, którą się posługuje, to ostre kły.
Talizman: Na szyi noszę naszyjnik z błękitną łzą. Dzięki niemu mogę wytwarzać wielką bańkę. Wszystkie moce, które zostaną skierowane w moją stronę, zostaną odbite od przerośniętej bańki.
Nora: nora
Głos: -
Ciekawostki: brak
Towarzysz: brak
Inne zdjęcia: brak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz