9 listopada 2014

Tofisia

link do zdjęcia wilka: Wszyscy wiedzo jak wyglądam.
kontakt: Jestem waszym władcą //skype
Imię: Tofisia
Pseudonim/zdrobnienie: Tof , Wasz władca
Płeć: króliczka
Wiek: Jestem starsza od was wszystkich bijacz, czyli 3 lata
Żywioł: Słodkość, puszystość i  zajebistość <3
Patron: Moim ochroniarzem jest małe bubu, chyba się zalicza, nie?
Cechy charakteru: Urodzona dowódczyni, niemiła, wspaniała się liczy nie? Ogólnie najlepsza i wgl
Cechy charakterystyczne:  Jestem puci puci. Wystarczy.
Stanowiska: Zwiadowca i "Władca"
Historia: Kiedyś należałam do Shailene, ale po tym jak opanowałam całe internety to się zmieniło.
Jestem fanką Arii, Ellie Goulding, Igi z Izraela i Rijany. Lubię czekoladę z karmelem bo jest pycha<3 Moja biefef to Argona, a moje małe bubu to MX, a puci puci to hoi, a Kasharia to mój ochroniarz i ogólnie jestem supi.
Motto: "Jestem najlepsza."
Moce: Wszystko co związane z puszystością, miziastością i wnerwianiem ludzi. I teeeeenczuuuuuu.
Umiejętności: Super szybki kic.
Partner: nie szuka
Zauroczony/a w...: W sobie
Data urodzenia: 2.03.2011
Talizman pluszowy kiciuś
Nora Chyba pałac...
Głos  pudi pudiiii
Inne zdjęcia: Jutro dodam selfie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz