15 maja 2015

Team 1 - Od Est

Następna byłam ja, więc powiem im coś niecoś o sobie. Jak powiedzieć to w skrócie... hm... a już wiem!
- A więc jak nie którzy wiedzą nazywam się Est. - spojrzałam uważnie na grupkę wilków. Usiadłam na chwilę patrząc im prosto w oczy. - Uciekłam, gdy moje stado zaatakowano. Tyle. - wszyscy patrzyli się na mnie zdziwieni. Powiedziałam krótko i zwięźle to źle?
- Tyle? -  ktoś się spytał.
- Tyle - odpowiedziałam.
- A i mam jeszcze jedną sprawę do pań. - spojrzałam na nie tak jakby chodziło życie.
- Co? - odpowiedziały chórem.
Przybliżyłam się do wader. Przy mówieniu tego zarumieniłam się. Po chwili Mixi się zaśmiała druga nic nie mówiła, znały moją małą tajemnicę związaną z Satoshi'm.
- Obiecajcie, że nikomu nie powiecie.
Mixi mrugnęła do mnie porozumiewawczo, z drugą waderą to nie wiem nic nie mówiła. Basior patrzył się na nas zaciekawiony.
- Dowiesz się w swoim czasie. - zaśmiałam się. Teraz nadszedł czas na następną osobę.
- Kto teraz opowie swoją historię?
(Shai? Mixi? Antilqus?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz